Rozdział 1. PRZEGLĄD
KONCEPCJI ZAPEWNIANIA JAKOŚCI W UCZELNIACH EUROPEJSKICH I
POLSKICH
1. SYSTEM ZAPEWNIANIA
JAKOŚCI W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM NA PRZYKŁADZIE ABO AKADEMI W
FINLANDII
2. BRYTYJSKI SYSTEM
ZAPEWNIANIA I PODNOSZENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
3. ZAPEWNIANIE JAKOŚCI
KSZTAŁCENIA W KAREL DE GROTE-HOGESCHOOL. SAMOOCENA PRZY
WYKORZYSTANIU ,NARZĘDZIA .PROZA" OPARTEGO NA MODELU EFQM
4. JAKOŚC SZKOLNICTWA
WYŻSZEGO W PORTUGALII. SAMOOCENA PROGRAMU KSZTAŁCENIA
INŻVNIEROW
5. PRZEGLĄD KONCEPCJI
ZAPEWNIENIA I OCENY JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W POLSKIM SZKOLNICTWIE
WYŻSZYM
Rozdział 2 . MISJA SZKOŁY
WYŻSZEJ WYRAZEM ZAANGAŻOWANIA KIEROWNICTWA W PROCES
DOSKONALENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA .
6. MISJA AKADEMII
EKONOMICZNEJ W KATOWICACH - ZWIĄZKI MISJI Z SYSTEMEM
ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
7. MISJA I CELE
UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO
8. SYSTEM ZAPEWNIENIA
JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH
SPOSOBEM REALIZACJI MISJI UCZELNI
Rozdział 3. PROJEKTOWANIE
PROGRAMÓW KIERUNKÓW l SPECJALNOŚCI
9. ZASADY
PROJEKTOWANIA PLANÓW STUDIÓW I PROGRAMÓW NAUCZANIA W AKADEMII
EKONOMICZNEJ IM. K. ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
10. PROCEDURA
PROJEKTOWANIA, BADANIA I MONITOROWANIA ZAWARTOŚCI
MERYTORYCZNEJ PROGRAMU STUDIÓW NA PRZYKŁADZIE SPECJAlNOŚCI
.MENEDŻER W PROCESIE ZARZĄDZANIA"
11. PROCEDURA
PROJEKTOWANIA, MONITOROWANIA I] EWALUACJI] PROGRAMÓW STUDIÓW.
STUDIUM PRZYPADKU: SPECJALNOŚĆ UBEZIECZENIA
12. PROJEKTOWANIE PROGRAMU
STUDIÓW W ŚMSH
13. WALIDACJA WPROWADZANIA
NOWEGO PRZBJMIOTU W RAMACH SPECJALNOŚCI
Rozdział 4. MONITOROWANIE
PROCESU DYDAKTYCZNEGO
14. PROCEDURA
MONITOROWANIA REALIZACJI PROCESU DYDAKTYCZNEGO W AKADEMII
EKONOMICZNEJ W KATOWICACH
15. SPOSOBY OCENY POSTĘPÓW
STUDENTÓW
16. ROLA STUDENTÓW W
PODNOSZENIU JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
Rozdział 5 .SELEKCJA
KANDYDATÓW I STUDENTÓW
17. ANALIZA SKUTECZNOŚCI
PROCESU SELEKCJI KANDYDATÓW NA STUDIA
18. MODEL PROCESU SELEKCJI
KANDYDATÓW NA STUDIA STACJONARNE W AKADEMII EKONOMICZNEJ W
KATOWICACH.
WYNIKI BADAŃ
Rozdział 6 .BADANIE
KARIER ABSOLWENTÓW
19. MONITOROWANIE
PRZEBIEGU KARIER ABSOLWENTÓW JAKO ELEMENT SYSTEMU DOSKONALENIA
JAKOŚCI PROCESU DYDAKTYCZNEGO
20. ANALIZA KARIER
ABSOLWENTÓW ŚLĄSKIEJ MIĘDZVNARODOWEJ SZKOŁY HANDLOWEJ
NARZĘDZIEM UTRZYMANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA |