Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

*Sugestia i perswazja Psychologia narracji ...2012

11-03-2012, 13:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 2113251131
Miejscowość Tłubice k. Płocka
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 9   
Koniec: 11-03-2012 14:24:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY







Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl

Dorota GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 15:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


8,95 zł przesyłka pocztowa
priorytetowa polecona

6,50 zł przesyłka ekonomiczna
9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska

W sprawie kosztów wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy




Sugestia i perswazja
Psychologia narracji wizualnej w sztuce i reklamie
Anna Waligórska



Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pionierski zaś badania autorki z pewnością należy traktować jako eksploracyjne. Wydają się one ciekawe zarówno teoretycznie (psychologia poznawcza i społeczna), jak i praktycznie (np. reklama, edukacja). Tym samym powstała praca wysoce oryginalna, spełniająca wysokie standardy empiryczne, w której wykazuje nie tylko erudycję, ale i umiejętność twórczego rozwijania wiedzy i pomysłów badawczych.

Umiejętne kreowanie narracji wizualnej jest z pewnością wyzwaniem dla twórców reklamy. Należy jednak pamiętać, że w czasach gdy w zasadzie każdy z nas w łatwy sposób tworzy obrazy, narracja wizualna jest także olbrzymim źródłem inspiracji i wiedzy o konsumentach. Jest to zatem interesująca pozycja nie tylko dla branży reklamowej, ale dla wszystkich, którzy pragną bardziej świadomie "czytać" obrazy, czy za ich pomocą oddziaływać na odbiorcę.


Robert Zydel
Saatchi & Saatchi Think Tank

W wizjach rozwoju społeczeństw zachodnich często pojawia się wątek odwrotu od słowa pisanego do obrazu, od racjonalnej argumentacji do odwoływania się do marzeń, mitów i pragnień, od analizy faktów do wciągających, poruszających opowieści o ideach, ruchach politycznych, markach, osobistych dążeniach (Jensen,2001). Coraz większa popularność pojęć „marketingu narracyjnego”, „zarządzania narracyjnego”, „narracyjnych technik terapii” ujawnia, że człowiek w obliczu zalewu informacji potrzebuje opowieści, która je uporządkuje i w której przeżywanie mógłby się zaangażować. Sprawcza siła opowieści, obecna od najdawniejszych czasów w kulturze, ujawnia się obecnie także w planowaniu i tworzeniu wielkich przedsięwzięć, przekazywaniu informacji, przekonywaniu do określonych zachowań dążeń, zmian.
W mediach i reklamie widoczny jest jednocześnie drugi trend – systematyczny wzrost roli obrazu w perswazji i przekazywaniu informacji. Obraz ułatwia zrozumienie złożonej informacji (Olson, 1997), jest lepiej zapamiętywany (Seifert, 1997) i bardziej wyrazisty. W sytuacji przesycenia informacjami niecodzienny, ciekawy obraz potencjalnie łatwiej przedostanie się przez system obrony percepcyjnej odbiorcy niż niecodzienny, ciekawy tekst.

(fragment)


Autor: Anna Waligórska
Wydawnictwo: Wydawnictwo SWPS
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2012
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]24431

Cena detaliczna: 40,95 zł


Nasza cena: 33,70 zł









Unistrada poleca: