Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie Taktik Preispolitik. Marketing-Manager

13-03-2012, 11:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.95 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 2118477703
Miejscowość Tłubice k. Płocka
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 5   
Koniec: 14-03-2012 11:41:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: niemiecki
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY







Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl

Dorota GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 16:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia



9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska




Strategie und Taktik in der Preispolitik: Profitable Entscheidungen treffen
Thomas T. Nagle , Reed K. Holden



Die "Geiz ist geil"-Mentalität treibt selbst Unternehmen mit Premiumleistungen immer mehr in die Billigpreisspirale. "Pricing" ist ein strategisches Entscheidungsintrument, dessen Anwendung ganz entscheidend über die Profitabilität eines Unternehmens mitentscheidet. Die vierte Auflage des Buches "Strategie und Taktik" von Thomas T. Nagle und John E. Hogan soll Managern dabei helfen, Preisentscheidungen zu treffen, die Wachstum und Profitabilität ermöglichen. Das Buch glänzt durch eine einfache aber professionelle Darstellung aus dem Amerikanischen. Den Autoren ist es gelungen die oftmals als recht trocken empfundenen Themen mit Text, Grafiken, Tabellen sehr anschaulich darzustellen. Zu jedem Kapitel gibt es zahlreiche Anmerkungen, in denen die Autoren auf Bücher und andere Literaturwerke hinweisen, die für die Leser von Interesse sein könnte. Das Buch sollte für jeden Marketing-Manager, der mit der Preissetzung in seinem Unternehmen beauftragt, eine Pflichtlektüre zu mehr Profitabilität sein. Absolut empfehlenswert. (www.mediavalley.de, 02/2007)

Autor: Thomas T. Nagle , Reed K. Holden
Wydawnictwo: Person Business
Oprawa: twarda
Ilość stron: 480
Format: 24,2 x 17,6 x 3 cm
Język: niemiecki
Rok wydania: 2006
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]73723
Stan: nowa
Cena detaliczna: € 49,95


Nasza cena: 19,95 zł



Strategie Taktik  Preispolitik. Marketing-Manager


Nasze książki są nowe, jednak niektóre z nich to tzw. "końcówki nakładów". W związku z tym mogą zdarzyć się wśród nich egzemplarze noszące minimalne ślady lub uszkodzenia (zwykle ledwie widoczne zgniecenia lub zarysowania okładek) powstałe tytułem transportu i magazynowania.






Unistrada poleca: