Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014
roku o prawach konsumenta (Dz. U. poz 827) klient będący osobą fizyczna (konsument) , nabywającą towar
konsumencki w celach nie związanych z działalnością gospodarczą , może zrezygnować z towaru kupionego w naszym
sklepie bez podania przyczyny w ciągu
14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to
możliwe tylko wówczas gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony , oraz jeśli
jest to produkt gotowy do użycia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien być
zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, musi mieć
oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria.
Zwracany towar należy odesłać razem z
otrzymanym wraz z nim dokumentem zakupu oraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, chyba, że
klient-konsument już wcześniej wysłał takie oświadczenie. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszty odesłania
towaru nie podlegają zwrotowi.
Zakup na aukcji oznacza zapoznanie się i akceptację
regulaminu dostępnego tutaj.
Klient odbierający towar zobowiązany jest do sprawdzenia, czy wszystkie ustalone towary są w
przesyłce oraz czy przesyłka nie zawiera uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia
braków lub uszkodzenia przesyłki i/lub towaru należy spisać w obecności kuriera protokół szkody oraz
poinformować o tym fakcie sklep.
W przypadku ewentualnej niezgodności produktu z umową oraz w
przypadku wad produktu, można złożyć reklamację zgodnie z obowiązującymi przepisami. W tym też celu należy
skontaktować się z biurem sklepu. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym
opakowaniu osobiście do biura 45-222 Opole ul. Oleska 94 wraz z dowodem zakupu i karta gwarancyjna lub
wysłanie produktu w oryginalnym opakowaniu do serwisu sklepu na adres 45-222 Opole, ul Oleska 94 wraz z opisem
przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.