1. Zapoznanie się z ofertą – staramy się, aby nasze opisy i zdjęcia zawierały jak najwięcej informacji o produktach. Jeśli coś pominęliśmy, chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania mailowo lub telefonicznie.
2. Zakup – po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie „Formularza dostawy” lub przysłanie maila z danymi do wysyłki (imię i nazwisko, adres, numer telefonu), rodzajem płatności i dostawy oraz danymi do ewentualnej faktury. Taka informacja umożliwi szybką i sprawną realizację zamówienia.
3. Potwierdzenie dokonania zakupu – pod dokonaniu zakupu otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
4. Płatność – w przypadku płatności poprzez „Płacę z Allegro” lub zamówienia wysyłki za pobraniem towar wysyłany jest w najbliższym możliwym terminie. W przypadku płatności zwykłym przelewem, towar wysyłany jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto. Informacja o terminie wysyłki zamieszczona jest w opisie każdego przedmiotu w zakładce „Wysyłka”.
5. Dostawa – towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Zamówione przedmioty pakowane są w sposób zapewniający bezpieczną dostawę. Paczki wysyłane kurierem dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego, paczki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej docierają najczęściej w ciągu 1-3 dni roboczych.
6. Opieka po sprzedaży:
Możliwość zwrotu – jeżeli po otrzymaniu produktu uznają Państwo, że nie spełnia on Państwa oczekiwań, przyjmiemy go z powrotem i zwrócimy równowartość ceny produktu. W ciągu 10 dni od daty otrzymania produktu, mają Państwo możliwość odesłania go bez podawania przyczyny.
Możliwość odmowy przyjęcia paczki – jeżeli paczka z produktem będzie uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody (kurier ma odpowiedni druk) i nie przyjmowanie jej. Uszkodzona paczka wróci do nas, a my natychmiast wyślemy Państwu nową.
Możliwość reklamacji – jeżeli towar okaże się wadliwy, pomożemy Państwu przeprowadzić postępowanie reklamacyjne, tak aby jak najszybciej mogli się Państwo cieszyć pełnowartościowym produktem.
Odpowiedzi na dodatkowe pytania – chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania, nawet długo po zakończeniu transakcji.
7. Wystawienie komentarza – po każdej transakcji wystawimy Państwu pozytywny komentarz.
|