Zwrotu towaru można dokonać wciągu 14 dni roboczych zgodnie z ustawą z dnia 25.12.2014 o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Warunkiem przyjęcia jest oddanie towaru nie posiadającego śladów użytkowania, niezniszczonego w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
Zwracamy pieniądze za zakupiony towar przelewem w ciągu 14 dni roboczych, koszt przesyłki pokrywa kupujący.
UWAGA!
W przypadku rezygnacji z towaru lub skorzystania z możliwości zwrotu towaru w ciągu 10 dni, Firma nie ponosi kosztów wysyłki zwrotnej. Firma Agro-Market nie przyjmuje paczek za pobraniem. Odesłany towar nie może posiadać śladów użytkowania, oraz musi posiadać oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.
GWARANCJA
1. Gwarancja jest udzielana na okres podany w opisie aukcji.
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyny tkwiącej w danym wyrobie, będące następstwem wadliwości użytych materiałów, bądź nieprawidłowości technologi wykonania.
3. Towar noszący ślady użytkowaniania może być zwrócony na zasadach rękojmi.
4. Wady w okresie gwarancji, zgodne z jej warunkami, są naprawiane bezpłatnie.
5. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru oczyszczonego w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
6. Koszt dostarczenia przedmiotu do naprawy ponosi Kupujący.
7. Maksymalny czas oczekiwania na towar z reklamacji to 30 dni roboczych.
8. Towar nie podlega gwarancji jeśli jest używany niezgodnie z przeznaczeniem, dotyczy to również narzędzi z grupy dla majsterkowiczów, używanych do prac zarobkowych i profesjonalnych.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych oraz wad wynikających z normalnego zużycia części zamiennych tj. uszczelki, szczotki, bezpieczniki, żarówki, baterie, płyny i środki smarujące, ostrza noży, przekładnie kos, rozruchy pił, kos, kosiarek itp.
- uszkodzeń powstających z niewłaściwego użytkowania, przechowywania czy konserwacji.
- uszkodzeń powstających w wyniku użycia niewłaściwych części filtrów, smarów itp.
- napraw polegających na czyszczeniu, regulacji, konserwacji, wymianie płynów szczotek itp.
- uszkodzeń opakowań tj. pudełka, walizki, torby.
- uszkodzeń powstałych w transporcie (reklamacje należy skierować do firmy dostarczającej).