Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opony Letnie GT Radial 205/70R15C (Grupa Nokian)

08-06-2012, 17:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 299.99 zł     
Użytkownik Albert082006
numer aukcji: 2323710951
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 9   
Koniec: 18-05-2012 18:35:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Nie
Producent: GT Radial
Profil opony: 70
Szerokość opony: 205
Prędkość: R do 170 km/h
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opony Albert

Wysyłka
Przelewem na konto:
1,2,3,4szt. - 25zł
Za pobraniem :
3,4szt. - 50zł
1,2szt. - 25zł
Szczegółowe informacje na temat płatności, wysyłki itp. - wysyłamy emailem zaraz po wygranej licytacji

Wszystkie opony wysyłamy firmą kurierską



Czas realizacji: 1-3 dni roboczych
Płatności

Za pobraniem lub przelewem na konto:


21 1160 2202 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 6795
Nasza oferta
(kliknij rozmiar aby zobaczyć)
Opony

- zimowe

13” 14”
15” 16”
17” 18”
19” 20”

- letnie

13” 14”
15” 16”
17” 18”
19” 20”
21” 22”

Felgi aluminiowe

13” 14”
15” 16”
17” 18”
19” 20”
21” 22”

Śruby i nakrętki

 

Opony fabrycznie nowe

Producent: GT Radial (Grupa Nokian)
Nazwa bieżnika: Maxmiler-EX
Rozmiar: 205/70R15C
Indeks nośności-prędkości: 106/104R 170km/h
Sezon: Letni
Gwarancja: 3 lata (od daty zakupu)
Rok produkcji: 2011


 

 

 

Gt Radial

GT Radial to opona klasy Premium. Spełnia wszystkie wymagania i rygory Unii Europejskiej.


Marka Gt Radial jest jednym z nowych przedsiębiorstw, założonych w nowych okolicznościach ekonomicznych, była firma Gajah Tunggal. Powstała w 1951 roku w Dżakarcie z myślą o produkcji i dystrybucji opon rowerowych. Rynek motoryzacyjny w powojennej i wyzwolonej dopiero Indonezji pozostawał w tyle jakieś kilkadziesiąt lat za Europą i Ameryką. Właśnie dlatego na ogumienie samochodowe produkowane na wielką skalę w zakładach w Dżakarcie trzeba było jeszcze trochę poczekać. Początkowo fabryka Gajah Tunggal zaspokajała inne potrzeby rozwijającego się indonezyjskiego przemysłu. Zapewniała całą gamę materiałów i elementów wykonanych z gumy: od części garderoby, przez izolacje do przewodów elektrycznych, uszczelki i węże gumowe.

Wejście w branżę oponiarską

Zanim auto stało się masowym środkiem transportu w Indonezji, co umożliwiłoby debiut Gajah Tunggal na rynku ogumienia samochodowego, firma z Dżakarty musiała przetrwać kolejne zawirowania w krajowej ekonomii, między innymi: nacjonalizację majątku zagranicznego pod koniec lat pięćdziesiątych oraz kryzys, który dotknął Indonezję w kolejnej dekadzie. Dopiero w 1971 roku oferta Gajah Tunggal poszerzyła się o opony motocyklowe. Po podpisaniu porozumienia z japońską firmą Inoue Rubber Company, Indonezyjczycy zyskali niezbędne know-how i wsparcie technologiczne. Warto dodać, że partnerstwo z marką IRC trwa do dziś. W tym samym czasie, między innymi dzięki sprzedaży ropy naftowej, rosły obroty całej indonezyjskiej gospodarki. Szefowie GT wykorzystali to, szykując się do produkcji opon samochodowych. W tym celu doprowadzili do kolejnego sojuszu, tym razem z koncernem Yokohama Rubber Company. Po trwających kilka lat negocjacjach i przygotowaniach, w 1981 roku powstały pierwsze opony diagonalne marki GT Radial.

Nowa wizja rozwoju

Udane wejście w nowy segment rynku dał firmie z Dżakarty silny impuls do dalszych działań. Kolejną było rozszerzenie gamy produktów o opony do pojazdów ciężarowych i przemysłowych. Wybudowana została też nowa fabryka, oddalona o 30 kilometrów od Indonezyjskiej stolicy, w miejscowości Seaweed. Dziś znajduje się tam aż pięć zakładów GT. Pod koniec dekady inżynierów Gajah Tunggal czekał kolejny milowy krok w przyszłość – rozpoczęcie produkcji opon radialnych. Pierwsze modele przeznaczone do aut osobowych i lekkich ciężarówek wyjechały z fabryk w 1989 roku. W lata dziewięćdziesiąte indonezyjska firma wkraczała z nową wizja rozwoju. Najpierw debiutowała na giełdzie papierów wartościowych w Dżakarcie, a kilka miesięcy później na giełdzie w Surabaja. Zaledwie dwa lata później jej akcje były też notowane w Singapurze. Równolegle, szefowie GT rozpoczęli realizację dużego planu inwestycyjnego, który rozpoczął się od przejęcia w 1991 roku spółki Petrochem Industires produkującej m.in. kord do opon, przędzę nylonową i inne materiały z tworzyw sztucznych. Po przejściu pod skrzydła GT, firma zajęła się też produkcją kauczuku syntetycznego, glikolu etylenowego oraz włókien poliestrowych. Cztery lata później firma wykupiła również przedsiębiorstwo Langgeng Bajapratama, wytwarzające stalowe druty i przewody. Z ważnych przejęć warto wymienić też nabycie firmy Meshindo Alloy Wheel Corporation, drugiego co do wielkości producenta felg aluminiowych w Indonezji. Ukoronowaniem tych starań była nagroda dla „Najlepiej zarządzanej spółki w Indonezji” w 2006 roku.

Zbudowani na silnych sojuszach

Wracając kilka lat wstecz, dodajmy, że współpraca zawiązana z Yokohamą była pierwszym takim sojuszem, ale nie ostatnim. W 1997 roku Indonezyjczycy podpisali porozumienie z Pirelli, na mocy którego produkowali opony włoskiej marki do samochodów osobowych przeznaczone między innymi na rynek amerykański. Natomiast od 2004 roku blisko współpracuje z firmą Michelin, który jest jednym z udziałowców Gajah Tunggal. Głównym jest GITI Group, właściciel również takich marek, jak Primewell i Runway. Natomiast jednym z partnerów firmy z Dżakarty jest też fiński Nokian. Sama marka GT Radial to obecnie najmocniejszy gracz na rynku całej Azji Południowo-Wschodniej, zatrudniający ponad 11 tys. ludzi, produkujący swoje opony w pięciu fabrykach w Indonezji. W ramach całej GITI Group powstaje 80 milionów sztuk ogumienia rocznie, sprzedawanych w ponad stu krajach na całym świecie.

 


 

 

Istnieje możliwość montażu zakupionych opon na miejscu.

 


Opony Letnie GT Radial 205/70R15C (Grupa Nokian)