Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe opony zima 195/70R15C Matador MPS 125 BUS

29-01-2012, 3:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 299 zł     
Użytkownik kogucik07
numer aukcji: 2066449928
Miejscowość ilawa
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 51   
Koniec: 29-01-2012 03:30:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Nie
Profil opony: 70
Szerokość opony: 195
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


AUTO SERWIS

Mariusz Grosz

ul. Piaskowa 7
14-200 Iława

Tel. 89 [zasłonięte] 89

Czynne:
pn. - pt. 10.00 - 18.00
sob. 10.00 - 14.00

[zasłonięte]@poczta.onet.pl

BANK SPÓŁDZIELCZY
W IŁAWIE

34 8831 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0020110
6[zasłonięte]702 00
Warsztat samochodowy AUTO SERWIS istnieje od 1999 roku.

Warsztat zajmuje się:

  • Serwisowaniem ogumienia, w tym sprzedażą opon nowych i używanych
  • Serwisowaniem i naprawą klimatyzacji samochodowych
  • Prostowaniem i naprawą felg aluminiowych
  • Mechaniką samochodową
  • Elektroniką samochodową


www.autoserwis.ilawa.pl

Po wygranej aukcji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
w celu:


  • Ustalenia adresu dostawy
  • Ustalenia danych do faktury
Na każdą oponę udzielamy 24-miesięcznej GWARANCJI. Podstawą jej realizacji jest okazanie paragonu, bądź faktury VAT oraz przeczytanie i zaakceptowanie postępowania reklamacyjnego zamieszczonego obok.

FIRMA KURIERSKA

osobowe
1 - 2 szt. - 30 zł
3 - 4 szt. - 60 zł

dostawcze
1 - 2 szt. - 40 zł
3 - 4 szt. - 80 zł

Przy większych zamówieniach koszt wysyłki ustalamy indywidualnie.

Towar dostarczamy w ciągu 2 - 4 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie .
Matador
wielosezonowa M+S
MPS 125
195/70/15 C
2011

Przedmiotem aukcji są opony wielosezonowe do busa w rozmiarze 195/70/15C Matador MPS 125

REKLAMACJE

W przypadku ewentualnej reklamacji prosimy o kontakt mailowy. W treści prosimy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Nr zamówienia (aukcji)
  • Skan paragonu lub faktury
  • Opis przedmiotu reklamacji

W przypadku stwierdzenia braków w otrzymanym towarze, bądź mechaniczne uszkodzenia, Klient powinien zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz niezwłocznie poinformować o zaistniałej szkodzie naszą firmę drogą mailową.

Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę oraz kuriera!

Każdy zakup towaru jest równoznaczny z oświadczeniem o zapoznaniu się i akceptacji regulaminu.