Kosiarka spalinowa
Od przedstawiciela renomowanej firmy NAC
Model S510HY
z silnikiem T475 NAC POWER OHV
4 FUNKCJE:
1. Funkcja mielenia
2. Wyrzut do kosza
3. Wyrzut tylny
4. Wyrzut boczny
DANE TECHNICZNE:
Silnik czterosuwowy 4,75 KM
poj.139 cm3
Żeliwna tuleja
Szerokość robocza 50,1 cm
Wysokość koszenia 24-78 mm
Regulacja wysokości koszenia - 7 stopniowa, centralna
Stalowy korpus
Kosz siatkowy o poj. 50 l
Rozmiar kół - przód 17,5 cm, tył 25 cm
Olej zalecany SAE 30 - dostępny na innej aukcji
Miękka rączka
Waga 32 kg
GŁÓWNE ZALETY:
Wysokiej jakości silnik czterosuwowy
Funkcja mielenia - dzięki specjalnej nakładce trawa jest mielona i drobne jej cząsteczki są wciskane w trawę, nawożąc ją w ten sposób.
Żeliwna tuleja cylindra.
Duże łożyskowane koła.
Rączki z miękkim wykończeniem
GWARANCJA na podstawie:
KARTY GWARANCYJNEJ - Tylko podstemplowana karta gwarancyjna przez Autoryzowanego Przedstawiciela jest ważna
i będzie respektowana w serwisie
OKRES GWARANCJI na podstawie:
- Faktury VAT 12 miesięcy
- paragonu 24 miesiące + 12 miesięcy
KONSUMENCKA GWARANCJA DODATKOWA NA SILNIKI NAC Power OHV i Briggs&Stratton
(24+12 miesięcy)
1. Firma NAC Sp. z o.o. oferuje rozszerzoną ochronę gwarancyjną silnika spalinowego na okres dodatkowych 12 miesięcy.
2. Warunkiem otrzymania gwarancji dodatkowej jest dokonanie płatnych przeglądów technicznych w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym przed upływem każdych 12 miesięcy użytkowania od daty zakupu, a pozytywny jego wynik zostanie potwierdzony wpisem w adnotacjach na stronie głównej.
3. Czas potrzebny do przeprowadzenia przeglądów technicznych nie przedłuża okresu obowiązywania gwarancji.
4. Gwarancja dodatkowa udzielana jest na zasadach Ogólnych i Szczegółowych warunków niniejszej gwarancji.
5. Gwarancji dodatkowej Autoryzowany Punkt Serwisowy może nie udzielić, w przypadku negatywnego wyniku przeglądu technicznego. Następuje to w przypadku stwierdzenia poważnego uszkodzenia silnika z winy operatora (wygięcie wału korbowego, uszkodzenie mechaniczne elementów silnika, itp), gdy silnik wykazuje objawy nadmiernego zużycia naturalnego lub istnieją inne ważne powody dotyczące sposobu eksploatacji.
SPOSOBY REKLAMACJI PRODUKTÓW FIRMY NAC:
1. Sieć autoryzowanych serwisów w całym kraju (wykaz punktów dostępny na karcie gwarancyjnej lub stronie producenta).
2. System door to door - odbiór towaru kurierem na koszt producenta.
3. Infolinia serwisowa.
ODBIÓR OSOBISTY możliwy w siedzibie:
Gostyń woj. śląskie, Tyska 58 ( koło Mikołów Katowice Tychy)
zobacz na mapie
tel. kontaktowy 502-[zasłonięte]-969
|