Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MERCEDES SPRINTER CDI STACYJKA 313 [zasłonięte] 311

22-01-2014, 19:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 150 zł     
Użytkownik klaus_28
numer aukcji: 3821234404
Miejscowość Kowala
Wyświetleń: 18   
Koniec: 21-01-2014 14:34:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O Firmie

Firma Bonimax istnieje na rynku ju od 13 lat. W tym okresie zyskaliśmy dużą ilość klientów indywidualnych oraz odbiorców hurtowych. Przez cały czas naszego rozwoju na rynku polskim zwracamy baczną uwagę na jakość sprzedawanych przez nas produktów. Prowadzimy bezpośredni import części i podzespołów z krajów Unii Europejskiej: Belgi, Holandii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, gdzie posiadamy nasze przedstawicielstwo. Gwarantujemy Państwu sprawność każdego urządzenia zakupionego w naszej firmie. Biorąc pod uwagę potrzeby naszych klientów oferujemy sprzedaż na giełdzie w Słomczynie, a także poprzez firmy kurierskie, gdzie dla naszych klientów wynegocjowaliśmy korzystne zniżki.

Kontakt


Orońsko k. Radomia
ul. Radomska 48

fax. (048)[zasłonięte]618 40
kom. 503-[zasłonięte]-931
[zasłonięte]@bonimax.com.pl

zapraszamy:
pon - pt: 8:00 - 17:00
sob: 9:00 - 16:00

OPIS PRZEDMIOTU

Stacyjka z kluczykiem do sprintera   pytania na telefon  .

Posiadamy części do tego modelu .

 

GALERIA

REGULAMIN

Cena wysyłki 30 zł przesyłką kurierską i 35 zł przesyłką kurierską pobraniową dot. paczki do 30 kg. o małym gabarycie



Uwaga, przed kupnem części zapoznaj się z regulaminem:

ZAKUP PRZEDMIOTU:

1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
2. Czytaj uważnie opis aukcji.
3. Sprawdź dokładnie stan ogłaszanego przedmiotu na zdjęciu zamieszczonym w aukcji,zdjęcia są oryginalne,a opis jest szczegółowy.
4.ZALECAMY!!sprawdzenie stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbole.
6.W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę , a kupujący akceptuje stan części w całości.

WYSYŁKA TOWARU:

1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
2. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską, nie odpowiadamy (posiadają one swoje własne działy reklamacyjne).W momencie wysłania towaru przestaję ponosić odpowiedzialność za paczkę.
3.Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
4. Paczki wysyłamy do 24g,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)

REKLAMACJE:

1. Części zakupione w naszej firmie objęte są siedmiodniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru).
2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon!- jest on podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
4. Części elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.
5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.
6. Reklamacja obejmuje Wymianę części na inne, nie zwracamy pieniędzy.
7. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
8. Z chwilą nietrafnego wyboru zakupu części przez klienta, jesteśmy w stanie przyjąć daną część w "komis", w celu pomocy klientowi.
9.Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
10.Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.

copyright © BONIMAX


Dodano 2[zasłonięte]012-07 14:37
W okresie wakacji proszę o potwierdzanie zakupów telefonicznie , pracujemy od poniedziałku do piątku od 8 do 17 . Soboty od 9 do 14 .