Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Medien verstehen gestalten produzieren Kurier 9,95

12-03-2012, 8:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.95 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 2116833226
Miejscowość Tłubice k. Płocka
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-03-2012 13:31:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: niemiecki
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY






Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl

Dorota GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 15:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


8,95 zł przesyłka pocztowa
priorytetowa polecona

9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska




Medien verstehen gestalten produzieren. Eine Einführung in die Praxis
Bernhard Schellmann , Peter Gaida , Martin Gläser , Thomas Kegel



Einzigartiger Gesamtüberblick zum Thema "Medien"
Das umfassenden Thema "Medien" in einem Buch? Gibt es nicht. Doch - das Fachbuch "Medien verstehen - gestalten - produzieren" bietet einen einzigartigen Gesamtüberblick und integriert alle Themen, die sich mit den Medien beschäftigen. Kein neues Fachbuch für ein Expertenthema, sondern ein umfassendes Standardwerk, welches in keinem Bücherregal fehlen sollte. Die Zielsetzung der Autoren aus der Medienbranche war es, die unterschiedlichen Medien, von Print bis Non-Print in vielen Einsatzbeispielen vorzustellen. Leicht verständliche Texte mit einer Fülle von Bildern und Grafiken vermitteln sowohl theoretische Grundlagen und komplexe technische Prozesse als auch interessante Einblicke in die Praxis. In 14 Kapiteln werden die vielschichtigen Inhalte kurzweilig und verständlich dargeboten und durch Aufgabenstellungen didaktisch abgerundet. Ideal für ein Selbststudium oder für den begleitenden Einsatz im Unterricht - für alle, die sich umfassend und kompakt mit dem Thema Medien beschäftigen wollen. -- Dieser Text bezieht sich auf eine vergriffene oder nicht verfügbare Ausgabe dieses Titels.

Autor: Bernhard Schellmann , Peter Gaida , Martin Gläser , Thomas Kegel
Wydawnictwo: Europa Lehrmittel
Oprawa: miękka
Ilość stron: 499
Format: 24,4 x 21 x 3 cm
Język: niemiecki
Rok wydania: 2005
ISBN: 3-8[zasłonięte]085-35-7
Stan: nowa
Cena detaliczna: € 30,70


Nasza cena: 27,95 zł



Medien verstehen gestalten produzieren Kurier 9,95


Nasze książki są nowe, jednak niektóre z nich to tzw. "końcówki nakładów". W związku z tym mogą zdarzyć się wśród nich egzemplarze noszące minimalne ślady lub uszkodzenia (zwykle ledwie widoczne zgniecenia lub zarysowania okładek) powstałe tytułem transportu i magazynowania.






Unistrada poleca: