KOSA SPALINOWA DEMON 5,8KM NAJNOWSZY I NAJMOCNIEJSZY MODEL TEGO ROKU
INFORMACJE O PRODUKCIE:
Kosy mechaniczne DEMON radzą sobie doskonale wszędzie tam, gdzie kosiarki spalinowe osiągają granice swoich możliwości, np. na zboczach porośniętych drzewami i krzewami. W zależności od rodzaju narzędzia tnącego możliwości tych urządzeń sięgają od przycinania krawędzi trawnika aż po usuwanie twardych zarośli. Najmocniejszy na rynku silnik - 5,8 KM osadzony jest bezpośrednio na uchwycie. Duże ostrze doskonale poradzi sobie nawet z najmocniejszą trawą, zaroślami czy krzewami, poszyciem lub gałązkami. Niewielka waga, uprząż oraz system
antywibracyjny - redukujący drgania do minimalnego poziomu zapewniają maksymalną wygodę koszenia nawet w trudno dostępnych miejscach. Uniwersalny regulowany uchwyt umożliwia łatwe i precyzyjne prowadzenie urządzenia oraz niemęczącą pracę.
PARAMETRY TECHNICZNE:
* Silnik - 2-suwowy chłodzony powietrzem
* Cylinder - chromowany
* Moc silnika - 5,8 KM
* Max.obroty silnika - 8000obr./min.
* Napęd - sprzęgło odśrodkowe
* Waga - ok. 9kg
* Długość wysięgnika - 150cm
* Zakres cięcia żyłką- 42cm
* wymiary tarczy - 255mm x 1,6mm x 25,4mm
* zalecana średnica żyłki tnącej - 2,4mm
* paliwo -na dotarciu 25:1 (paliwo:olej)
DOSTAWA OBEJMUJE:
* kosa
* komplet kluczy
* osłona żyłki i tarczy
* 2 x głowica żyłkowa wraz z żyłką - PROFESJONALNA ZE WZMOCNIENIEM STALOWYM MEGA ODPORNA NA ŚCIERANIE
* tarcza tnąca - trójząb
* kłębek żyłki - 15m
* szelki nośne
* pojemnik do sporządzenia mieszanki
* trymer z żyłką
* maska ochronna
* Instrukcja obsługi w j.polskim
* gwarancję 24 miesiące oraz dokument zakupu (FAKTURA VAT LUB PARAGON), bez którego gwarancja jest nieważna
Na najczęściej zadawane przez państwa pytania czym się rożni kosa DEMON RQ580 od innych sprzedawanych kos odpowiadamy:
* specjalna kalamitka w przekładni kontowej gdzie bez problemu można ją smarować smarem
* nasadka na przekładni kątowej (zapobiega zaplataniu się trawy , sznurków itp. )
* 2 pierścienie na tłoku
* chromowany cylinder
* solidnie wykonane przeniesienie napędu - w sztycy został zamontowany wał napędowy na wieloklinie i łożyska (a nie linka i tulejki )
* solidna przekładnia kątowa - posiada hartowane zębatki
* nowej generacji membranowy gaźnik
* grube i mocne okładziny na sprzęgle
* wzmacniany bębenek żyłki - głowica żyłkowa
(posiada metalowy czepień w grzybku i otwory skąd wysuwa się żyłka )
GRATIS 4XOLEJ