--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DANE TECHNICZNE:
- Silnik - 2-suwowy chłodzony powietrzem
- Moc silnika - 3,5 KW - 5,2 KM
- Max.obroty silnika - 8000obr./min.
- Napęd - sprzęgło odśrodkowe
- Długość wysięgnika - 150cm
- Zakres cięcia żyłką- 42cm
- wymiary tarczy - 255mm x 1,6mm x 25,4mm
- zalecana średnica żyłki tnącej - 2,4mm
- paliwo -na dotarciu 25:1 (paliwo:olej)
Charakterystyka :
- specjalna kalamitka w przekładni kontowej gdzie bez problemu można ją smarować
- nasadka na przekładni kątowej (zapobiega zaplataniu się trawy , sznurków itp. )
- solidnie wykonane przeniesienie napędu - w sztycy został zamontowany wał napędowy na wieloklinie i łożyska (a nie linka i tulejki )
- solidna przekładnia kątowa - posiada hartowane zębatki
- nowej generacji membranowy gaźnik
- grube i mocne okładziny na sprzęgle
- wzmacniany bębenek żyłki - głowica żyłkowa
(posiada metalowy czepień w grzybku i otwory skąd wysuwa się żyłka )
Wyposażenie:
- osłona żyłki i tarczy2 x głowica żyłkowa wraz z żyłką - PROFESJONALNA ZE WZMOCNIENIEM STALOWYM MEGA ODPORNA NA ŚCIERANIE GRATIS
- tarcza tnąca - trójząb GRATIS
- karnister do paliwa wraz z podziałką oleju do sporządzenia mieszanki GRATIS
- maska ochronna GRATIS
- Olej 100m STIHL GRATIS
- kłębek żyłki - 15m GRATIS
- Trymer GRATIS ! (średnica otworu wewnętrznego mocującego to 25,4mm , średnica żyłki tnącej to 2,4mm. )
- Instrukcja obsługi w j.polskim
Na najczęściej zadawane przez państwa pytania czym się rożni kosa DEMON RQ580 od innych sprzedawanych kos odpowiadamy:
- specjalna kalamitka w przekładni kontowej gdzie bez problemu można ją smarować smarem
- nasadka na przekładni kątowej (zapobiega zaplataniu się trawy , sznurków itp. )
- 2 pierścienie na tłoku
- chromowany cylinder
- solidnie wykonane przeniesienie napędu - w sztycy został zamontowany wał napędowy na wieloklinie i łożyska (a nie linka i tulejki )
- solidna przekładnia kątowa - posiada hartowane zębatki
- nowej generacji membranowy gaźnik
- grube i mocne okładziny na sprzęgle
- wzmacniany bębenek żyłki - głowica żyłkowa
(posiada metalowy czepień w grzybku i otwory skąd wysuwa się żyłka )