Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak myślą klienci Zaltman NOWA NAJTANIEJ

09-03-2012, 21:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł      Najwyzsza cena licytacji: 17 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112129990
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 14    Licytowało: 2    Wyświetleń: 31   
Koniec: 11-03-2012 09:49:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii. Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa. Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research). Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia. Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu. Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.


Autorzy: Zaltman Gerald



Objętość: 360
Wydawca: REBIS
Seria cyklu: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
Oprawa: Twarda
Format: 15.0x22.5cm
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]51026