|
PREZENTUJEMY PAŃSTWU
FLANCOWNIK AUTOMATYCZNY FH-N
Renomowanej niemieckiej firmy:
Dzięki zastosowaniu flacownika automatycznego FH-N firmy WOLF-Garten sadzenie przebiega bardzo łatwo z ręki i na przycisk guzika. Doskonale sadzi się cebulki o średnicy do 6 cm. Należy wcisnąć go w ziemię trzymając wciśnięty przycisk, ustalić głębokość za pomocą skali, puścić przycisk i wyciągnąć flancownik. Wciskanie urządzenia w ziemie jest ułatwione dzięki zastosowaniu wyostrzonej dolnej krawędzi oraz zębów tnących. Na koniec należy włożyć cebulkę lub roślinę balkonową, ponownie docisnąć uchwyt i ziemia opada.
Wymiary: 6 cm Zastosowanie sianie i sadzenie Trzonek / uchwyt: Dodatki: wyostrzona dolna krawędź z zębami tnącymi, skala głębokści wsadzania
DZIĘKI PRODUKTOM WOLF-Garten
oszczędza się czas, pieniądze i siły!
praca przebiega szybciej i skuteczniej!
Państwu pozostaje jedynie cieszyć się swoim ogrodem!
PRODUKTY WOLF-Garten
cieszą się zaufaniem od dziesiątek lat!
oferują najnowszy poziom techniki „Made In Germany”!
przekonują atrakcyjnym, nieprzemijającym wyglądem!
NIEMIECKA JAKOŚĆ I PRECYZJA WYKONANIA 100% ZADOWOLENIA
W OFERCIE DOSTĘPNE
- KOSIARKI SPALINOWE, ELEKTRYCZNE I AKUMULATOROWE
- PODKASZARKI
- TRAKTORKI
- GLEBOGRYZARKI I WERTYKULATORY
- NOŻYCE AKUMULATOROWE DO ŻYWOPŁOTÓW I TRAWY
- SEKATORY
- SIEWNIKI
- NASIONA TRAW, NAWOZY
Tylko ten, kto już dziś przygotowuje sobie grunt, równa ścieżkę, wysiewa nasiona, będzie jutro zbierał owoce swojej pracy. To, co ma znaczenie w ogrodzie, obowiązuje nie w mniejszym zakresie firmę WOLF-Garten: innowacje przyszłości są zaplanowanymi zadaniami na dziś. Niektóre nasze rozpoczęte projekty, mogą brzmieć jak fantastyka, ale otwierają perspektywy, kształtują kreatywność, codziennie nas motywują. Na drodze do przyszłości pragniemy być liderem i wyznaczać nowe trendy także naszej konkurencji. Ukrywa się za tym osobista pasja kontynuowana od pokoleń, przede wszystkim jednak wiedza, że nowoczesne przedsiębiorstwo może odnosić sukcesy w przyszłości, tylko wówczas, gdy przy całej świadomości tradycji, patrzy daleko naprzód i sprosta wyzwaniom nadchodzącej przyszłości.
Bycie dobrym oznacza dla nas dążenie do stawania się jeszcze lepszym. WOLF-Garten kojarzy się z jakością i kompetencją w zakresie uprawiania traw, gleby, a także pielęgnacji drzew i krzewów. Rozwijając nasze produkty nieustannie kierujemy się oczekiwaniami i wymaganiami naszych Klientów.
Logo firmowe WOLF-Garten gwarantuje jakość każdego produktu.
Na naszej marce można polegać, gdyż wspaniałe cechy produktów WOLF-Garten potwierdzane są nieustannie przez niezależnych specjalistów w licznych, bezlitosnych i gruntownych testach i porównaniach z ofertą konkurencji. Świadczą o tym uzyskane certyfikaty jakości, które możemy umieszczać na naszych produktach. Czy to dobre oceny Stiftung Warentest, świadectwa bezpieczeństwa wystawione przez VDE, TÜV czy też dyplomy LGA, DLG, wyróżnienia „Produktu roku” czy też za doskonałą jakość , design i szczególną przydatność użytkową – wszystkie certyfikaty dla marki WOLF-Garten dają Państwu gwarancję najlepszego wyboru w zakresie jakości, bezpieczeństwa, funkcjonalności, ergonomii, trwałości i ekologicznych metod produkcji.
WOLF-Garten ponownie wyróżniony jako „Marka stulecia 2007”
O gustach się nie dyskutuje. Dlatego też nie należy się dziwić, że nasze życie i praca, nasze przyzwyczajenia, a tym samym konsumpcja podporządkowane są ciągłym zmianom.
Nie wszystko, co nowe, jest dobre, nie wszystko co stare, jest poważne.
Produkowanie artykułów z dobrą tradycją, które także dziś prezentują się nowocześnie, bez utraty starych, wartościowych kryteriów, to motto przedsiębiorstwa WOLF-Garten. W ten oto sposób firma WOLF-Garten tak jak w roku 2005 znalazła się w gronie: „Marek stulecia 2007”.
Die Deutsche Standards Editionen GmbH w kooperacji z Gabler Verlag przedstawia w tym zakresie dosłownie królewską klasę niemieckich produktów i usług, od aspiryny poprzez WOLF-Garten aż do Zeiss’a. Prezentowanych jest 300 najwię-szych marek, które od pokoleń zakotwiczone są w świadomości ludzi i tym samy odzwierciedlają kawałek historii konsumpcji.
Dobra jakość, innowacyjność i skierowana na potrzeby klientów linia produktowa, spełnia oczekiwania od długiego czasu, jest ceniona, nie tylko przez takie wyróżnienia jak „Marka stulecia 2007”. Wszystko się zmienia, ale dobrze rzeczy pozostają. |