Przedmiot aukcji:
FILOZOFIA REKLAMY
Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.
Autorzy: | MAGDALENA NAPIERAŁA |
Format: | 14,5 x 20 cm |
Ilość stron: | 208 |
ISBN: | [zasłonięte]978-8320-025-4 |
Oprawa: | broszurowa |
Rok wydania: | 2011 |
Wszystkie sprzedawane książki są NOWE prosto z hurtowni.
Po wygraniu aukcji wypełnij koniecznie "formularz opcji dostawy" do którego link otrzymasz w mailu od allegro o wygraniu aukcji lub na stronie po zakupie przez "Kup teraz" wybierz przycisk Płacę. Przyśpieszy to realizacje Twojego zamówienia. Brak jego wypełnienia może wydłużyć czas realizacji i wysyłki towaru.
Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji/kompletacji zamówienia + czas dostawy
Szczegółowe informacje i regulamin na stronie"O MNIE".
!!! Oszczędzaj na kosztach wysyłki !!!
Koszt wysyłki kilku książek jest niewiele droższy od wysyłki jednej!
Kup więcej książek za wysyłkę zapłać tylko raz.
Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".