Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Deszcz zamówień Ford Harding NOWA NAJTANIEJ

09-03-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112690224
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 9    Wyświetleń: 10   
Koniec: 11-03-2012 09:50:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC! W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy ? nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak: ? Pisać artykuły do pism branżowych ? Odbywać wizyty akwizycyjne i dzwonić ?w ciemno? jak zawodowy sprzedawca ? Prowadzić networking, by zbudować trwałą bazę klientów ? Opracować skuteczną strategię sprzedaży Dzięki tej książce opanujesz umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży, potrzebne, by przetrwać i świetnie prosperować ? transakcja po transakcji. Profesjonalistę, który znakomicie radzi sobie ze zdobywaniem nowych zleceń i klientów, uważa się za więcej niż tylko sprzedawcę. Jego specjalne zdolności mają wpływ na styl życia firmy, tego małego społeczeństwa, którego jest on częścią. Rainmaker - ten, który sprowadza do firmy deszcz zamówień i pozwala jej kwitnąć - to trafny tytuł dla osoby wnoszącej tak istotny wkład. Jeśli rozwiniesz odpowiednie umiejętności; jeśli potrafisz zrozumieć, że marketing to gra liczbowa, w której trzeba zaliczyć wiele drobnych porażek, żeby później wygrać; jeśli umiesz narzucić sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania się na rynku; jeśli potrafisz dopingować siebie aż do osiągnięcia sukcesu - to ty także możesz zostać rainmakerem. O AUTORZE Ford Harding jest prezesem firmy Harding & Company, która zajmuje się szkoleniem profesjonalistów w zdobywaniu nowych klientów. Jego książki to lektura obowiązkowa niezbędna do uzyskania certyfikatu Society for Marketing Professional Services. Publikował m. in. w ?Harvard Business Review? i ?Wall Street Journal?. Mieszka w Maplewood, w stanie New Jersey. OPINIE Koncepcje Forda Hardinga są innowacyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne i wykonalne. Przedstawia bardzo przejrzystą formułę przyciągania nowych klientów. Ta książka to ważne źródło informacji dla każdego profesjonalisty, który chce rozwinąć swoje w tym zakresie umiejętności. ? David Nadler, wiceprezes Marsh & McLennan Companies
Autorzy:Harding Ford 
Format:16.5x24.0cm 
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]17325 
Języki:polski 
Objętość:480 
Oprawa:Twarda z obwolutą 
PKWiU:22.11 
Rok wydania:2009 
Wydanie:1 
Wydawca:MT Biznes