Proponujemy Państwu wysokiej jakości opony bieżnikowane produkcji firmy TARGUM, jednego z największych zakładów regenerujących opon. Zostały zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi standardami technologicznymi, dzięki czemu zapewniają długi okres bezawaryjnego, bezpiecznego użytkowania.
Potwierdzeniem tego jest homologacja nr 108R-000206 oraz homologacja nr 109R-000311 wydana przez Ministerstwo Infrastruktury, jak również Certyfikat Zgodności Z/13/20221/11/PC i Certyfikat Zgodności Z/13/20222/11/PC
ZAWSZE I GATUNEK !!!!
SYMETRYCZNY WZÓR OPONY DO SAMOCHODÓW UŻYTKOWYCH TYPU BUS WZOROWANY NA OPONIE MICHELIN AGILIS ALPIN POZWALA KIEROWCY NA BEZPIECZNE PROWADZENIE SAMOCHODU W KAŻDYCH ZIMOWYCH WARUNKACH NOWOCZESNY WZÓR BIEŻNIKA POSIADA OTWARTĄ I SZEROKO PONACINANĄ STREFĘ BARKOWĄ,KTÓRA PRZYPOMINA ROZWIĄZANIA WYSTĘPUJĄCE W AUTACH TERENOWYCH.ZDECYDOWANIE POPRAWIA TO PROWADZENIE POJAZDU NA ŚNIEGU ORAZ BŁOCIE POŚNIEGOWYM.TRZY KANAŁY W STREFIE CENTRALNEJ ODPOWIEDZIALNE SĄ ZA MAKSYMALNE ODPROWADZENIE WODY SPOD OPONY .ZWARTA BUDOWA POPRAWIA JAKOŚĆ PROWADZENIA PODCZAS DUŻYCH PRĘDKOŚCI PRZY ZNACZNYM OBCIĄŻENIU SAMOCHODU ORAZ MOŻLIWIE JAK NAJWIĘKSZY PRZEBIEG.DZIĘKI TAKIEJ KONSTRUKCJI RZEŹBY BIEŻNIKA WYELIMINOWANO CAŁKOWICIE MOŻLIWOŚĆ "ZĄBKOWANIA" OPONY CO CZĘSTO ZDARZA SIĘ W PRZYPADKU INNYCH WZORÓW.
PROCES BIEŻNIKOWANIA OPON
WARTO PRZECZYTAĆ!!!!!!
OPONY BIEŻNIKOWANE(REGENEROWANE) W OSTATNICH LATACH CIESZĄ SIĘ NIEBYWAŁĄ POPULARNOŚCIĄ WŚRÓD KIEROWCÓW SAMOCHODÓW OSOBOWYCH,DOSTAWCZYCH,4X4 ORAZ CIĘŻAROWYCH.POWODEM TAK DUŻEGO ZAINTERESOWANIA TEGO TYPU TOWAREM ZAWSZE BYŁA ICH RELATYWNIE NISKA CENA PONIEWAŻ W PROCESIE PRODUKCJI WYKORZYSTYWANA JEST OPONA UŻYWANA,KTÓREJ CENA JEST O WIELE NIŻSZA OD KOSZTÓW WYPRODUKOWANIA OPONY NOWEJ.JEDNAK NA PRZESTRZENI KILKU LAT CZĘSTO DAJE SIĘ SŁYSZEĆ OD UŻYTKOWNIKÓW ŻE TO JUŻ NIE TYLKO CENA A CORAZ WYŻSZA JAKOŚĆ SKŁANIA KLIENTÓW DO ZAKUPU OPON REGENEROWANYCH. OBECNE OPONY BIEŻNIKOWANE NA PIERWSZY RZUT OKA WYGLĄDAJĄ JAK NOWE A UZYSKIWANE OSIĄGI (PRZEBIEG, HAŁAS, JAZDA NA MOKREJ NAWIERZCHNI) NIE ODBIEGAJĄ OD NOWYCH.ZASTOSOWANE RZEŹBY BIEŻNIKA ZAWSZE POCHODZĄ OD CZOŁOWYCH PRODUCENTÓW DLATEGO TEZ OBAWY CZY DANY WZÓR SIĘ SPRAWDZI SA BEZZASADNE. W POCZĄTKOWEJ FAZIE BIEŻNIKOWANIA OPON NAJWAŻNIEJSZYM JEST DOBRANIE ODPOWIEDNIEGO KARKASU OPONY CZYLI TZW. PODKŁADU NA KTÓREJ BĘDZIE NOWY BIEŻNIK.W POLSCE ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ OPON DO REGENERACJI POCHODZI Z KRAJÓW EUROPY ZACHODNIEJ PONIEWAŻ PODKŁADY SĄ WIEKIEM MŁODE(3 MAX 4 LATA) A ICH KONSTRUKCJA( OPASANIE STALOWE) JEST W STANIE IDEALNYM DZIĘKI DUŻO LEPSZEJ JAKOŚCI DRÓG.W TYM MIEJSCU WARTO NADMIENIĆ,ŻE TYLKO OPONY CZOŁOWYCH PRODUCENTÓW TRAFIAJĄ DO BIEŻNIKOWANIA TAKICH JAK ( CONTINENTAL ,MICHELIN,BRIDGESTONE,PIRELLI). PROCES BIEŻNIKOWANIA OPON POLEGA NA NAŁOŻENIU PASA GUMY oraz poprzez zastosowanie odpowiedniej formy odbicie nowej rzeźby bieżnika.