Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

28-02-2012, 20:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2032928180
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 01-02-2012 13:46:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Agnieszka Dejnaka
Data wydania: 12/2002
Stron: 192

  • ISBN: 83-7197-864-2
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:

  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.