WAŻNE !!! PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś [zasłonięte]978-83732-41-9.jpg" width="135" border="0"> Philip Kotler, John A. Caslione Strony: 208, Format: 16,5x24 cm ISBN: [zasłonięte]978-83732-41-9 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]17324 Rok wydania: 2009 Wydawnictwo: MT Biznes Kategorie: ekonomia i biznes Oprawa: twarda oprawa w obwolucie Cena: 53,91 zł Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, a firmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce "Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji" znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka "Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji" stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. Książka jest wysyłana listem priorytetowym. Zapraszam na moje pozostałe aukcje W chwili obecnej książka jest w cenie 53,91 zł. |