Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. OpenGL. Leksykon kieszonkowy, od SS

19-01-2012, 21:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12.10 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 1996845930
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 01:34:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

 

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.



Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" 


Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


OpenGL. Leksykon kieszonkowy

OpenGL. Leksykon kieszonkowy

Autor: Andrzej Orłowski
Data wydania: 06/2005
Stron: 160
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 11.50 zł
  • ISBN: 83-7361-968-2
  • Format: B6


Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów, którzy często rozpoczynają swoją naukę od Pascala i związanego z nim środowiska Delphi, próbuje stosować ją również w połączeniu z tym językiem.

Książka "OpenGL. Leksykon kieszonkowy" jest przeznaczona właśnie dla tych programistów. Opisuje bibliotekę OpenGL pod kątem zastosowania jej w aplikacjach tworzonych za pomocą Delphi. Przedstawia wszystkie funkcje służące do generowania i wyświetlania grafiki -- począwszy od brył podstawowych, a skończywszy na krzywych NURBS i Bèziera. Pokazuje sposoby oświetlania i teksturowania obiektów w scenie oraz metody importowania siatek stworzonych w programach 3D.

Typy danych w OpenGL
Metody rzutowania i wyświetlania sceny 3D na ekranie monitora
Obiekty i bryły podstawowe
Oświetlenie
Umieszczanie napisów w scenie
Korzystanie z map bitowych
Materiały i tekstury
Animacja
Import obiektów 3D

Delphi to nie tylko aplikacje bazodanowe i internetowe. Przekonaj się, że w Delphi można również stworzyć realistyczną animację 3D.


Spis treści

  • Wstęp (5)
  • 1. OpenGL dla Windows (7)
  • Typy Object Pascal i OpenGL (7)
  • Przygotowanie środowiska pracy. Funkcje WGL (10)
  • Aplikacja w oknie (13)
  • Aplikacja pełnoekranowa (19)
  • Komponent (VC) dla Delphi (19)
  • 2. Biblioteki OpenGL (23)
  • Biblioteka standardowa (23)
  • Biblioteka GLU (59)
  • Biblioteki GLUT (63)
  • 3. Metody zobrazowania (64)
  • Rzut prostokątny (64)
  • Rzut perspektywiczny i kamera (67)
  • Organizacja ekranu OpenGL (72)
  • 4. Obiekty podstawowe (74)
  • Punkt (74)
  • Linia (78)
  • Trójkąt (81)
  • Czworokąt (83)
  • Wielokąt (84)
  • 5. Bryły (86)
  • Cylinder (87)
  • Dysk (88)
  • Sfera (91)
  • 6. Krzywe i powierzchnie (93)
  • Krzywe i powierzchnie Beziera (93)
  • 7. Światło (108)
  • Światło tła (otoczenia) (109)
  • Położenie źródła światła w przestrzeni (110)
  • Światło rozproszone (112)
  • Reflektor (112)
  • Rozmycie (113)
  • 8. Napisy (116)
  • 9. Obrazy w OpenG L (118)
  • Mapy bitowe (118)
  • Wczytywanie plików BMP (119)
  • Wyświetlanie obrazów w formacie BMP (121)
  • Kopiowanie fragmentu ekranu (124)
  • Powiększenie (126)
  • 10. Materiał i tekstura (128)
  • Materiał (128)
  • Tekstura (133)
  • 11. Import siatek (140)
  • 12. Ruch (148)
  • Przemieszczenie (148)
  • Obroty (150)
  • Skalowanie (153)
  • Skorowidz (154)



Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Zapraszam na moje pozostałe aukcje




W chwili obecnej książka jest w cenie 11,50 zł - najniższa cena na Allegro.

 


10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

Jak to działa?

Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.



Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii



Języki obce Diety Firma Inwestowanie
Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
Bukmacherka Dziecko Różne Nauka