Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zwycięska przewaga w biznesie zdobywaj klientów

03-06-2012, 19:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.50 zł     
Użytkownik beniammin2
numer aukcji: 2287314025
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 8   
Koniec: 18-05-2012 14:33:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto (mBank)
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)

Koszt przesyłki na naszych aukcjach gratis.

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 

Uwaga na sprzedawców, którzy kombinują z kosztami wysyłki
i zapewniają, że "u nich jest najtaniej".

 

 

Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Zwycięska przewaga w biznesie" - Paweł Wiącek

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2011
ISBN [zasłonięte]978-8301-232-1
Książka drukowana
ilość stron: 158
cena katalogowa: 39,90 zł
nasza cena: 29,50 zł
przesyłka gratis


 



Ważne i kluczowe pytanie w biznesie:
Jak pozyskać najlepszych Klientów, sprawiać, aby
kupowali, wracali i polecali Twoją firmę innym?

Jeżeli prowadzisz własny biznes, zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego,
jak wielka w dzisiejszych czasach jest konkurencja na rynku.
To właśnie ona sprawia, że umiejętność pozyskiwania klienta, a później jego odpowiednia obsługa,
jest często tym, co pozwala odnieść sukces lub też jest przyczyną spektakularnej porażki.

Dlaczego?
Ponieważ badania jednoznacznie wykazują, że zadowolony klient opowie o swoim zadowoleniu z transakcji
średnio trzem osobom, natomiast klient niezadowolony o swoim niezadowoleniu opowie co najmniej ośmiu osobom!

Jeśli działasz w biznesie, to na pewno zdajesz sobie z tego sprawę.
Na pewno wiesz, że umiejętna obsługa klienta przed i po zakupie produktu to nie tylko coś,
co może rozwinąć skrzydła Twojej firmie, ale konieczność,
która może zadecydować, czy ta firma będzie wciąż istniała za rok, dwa albo dziesięć lat.
Pytanie tylko, czy Ty WIESZ, jak osiągnąć taki efekt, który da Ci przewagę w biznesie?

 

Zwycięska przewaga w biznesie

 

Wiadomo, że kluczem do powodzenia biznesu jest klient.
BRAK KLIENTÓW oznacza BRAK DOCHODU.
Od Twoich umiejętności zdobywania klientów, przekonywania ich do zakupu
oraz utrzymywania ich przy sobie zależy powodzenie biznesu.
Dzięki publikacji, której opis właśnie czytasz, nauczysz się skutecznych metod pozyskiwania klienta.
Każda z nich jest gotowa do wprowadzenia od zaraz.

 

Wiadomo również, że najtrudniejsza i najbardziej kosztowna jest pierwsza sprzedaż.
To ona wymaga reklamy, promocji, bonusów, czasem dużych,
to ona również zabiera nam najwięcej czasu oraz sprawia najwięcej trudności.
Ważne jest, aby podejmować działania, które przynoszą efekty.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... jak mogę zdobyć nowych klientów i osiągnąć przewagę w biznesie?,
jesteś w odpowiednim miejscu. Cóż takiego bowiem znajdziesz w tej książce?

 

Otóż nauczysz się m.in.:

  • Jak pozyskać nowych klientów. Konkretne metody, gotowe do wprowadzenia od zaraz.
  • Jak zdobyć zaufanie klienta i zmniejszać jego opór przed dokonaniem zakupu.
  • Jak skutecznie zamykać transakcje.
  • Jak dać się znaleźć użytkownikom internetu, którzy Cię szukają.
  • Jak zwiększyć sprzedaż produktów w sklepie internetowym (jeśli taką sprzedaż prowadzisz).

    Tym, co wyróżnia tę książkę, jest to, że powstała ona na bazie specjalnego kursu i jest napisana prostym i zrozumiałym językiem. Możliwe, że spotkałeś się już z tomiszczami na temat biznesu i poradami, których NIJAK nie dało się zastosować w Twoim biznesie. Ta książka się wyróżnia. Wszystko jest jasno, zrozumiale i praktycznie opisane.

Dla kogo tak naprawdę jest ta książka?

  • Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy.
  • Dla pracowników odpowiedzialnych w firmie za wyniki sprzedaży, aby zdobywać nowych klientów.
  • Dla osób pracujących bezpośrednio z klientem, aby finalizować więcej transakcji.
  • Dla osób szukających nowych kanałów sprzedaży, zdobywania klienta.
  • Dla osób chcących poprawić wyniki sprzedaży produktów sprzedawanych przez internet.

 

Fragment rozdziału: Skuteczne metody pozyskiwania klientów

W rozdziale tym poznasz skuteczne metody pozyskiwania nowych klientów. Ważne jest tu słowo „nowych”. Trzeba pamiętać, że pierwsza sprzedaż jest najbardziej kosztowna. Wymaga ona od nas największego wysiłku. Pierwsza sprzedaż wymaga reklamy, czasem szerokiej, rabatów, gratisów, dodatkowych premii i zachęt. Dzieje się tak, ponieważ potencjalny klient ma w sobie obawy przed kupnem od nas. Nie wie on, czy „obietnice”, które mu składamy przy zachwalaniu naszego produktu, są prawdziwe. Dodatkowo z każdej strony jest zalewany przekazami handlowymi innych firm, które mówią jedno: "Kup to!". Nic więc dziwnego, że potencjalny klient wytworzył w sobie szereg strategii obronnych przed zakupem. Jest do tego wręcz zmuszony, ponieważ nie przetrwałby w obecnym świecie bez wytworzenia w sobie tego rodzaju strategii. Naszym zadaniem jest przebić się przez pancerz ochronny klienta i skłonić go do pierwszego zakupu, a następnie zrobić wszystko, aby był na tyle zadowolony z naszych usług, by skorzystać z nich ponownie. Żadna bowiem firma nie przetrwa bez ponownej sprzedaży. Jest kilka sposobów na zmniejszenie oporów klienta przed zakupem. Najskuteczniejszym z nich jest...

Fragment rozdziału: Kreatywna sprzedaż

Natomiast jeśli mamy do czynienia z rozmową wychodzącą, schemat postępowania jest ten sam. Naszym głównym zadaniem jest wywołanie w rozmówcy chęci poprawienia wyników, pokazując mu główną korzyść, jaką mamy do zaoferowania. Rozmowy wychodzące są nieco trudniejsze od przychodzących za sprawą obiekcji zgłaszanych przez osobę rozmawiającą. Często słyszymy: "Niech Pan mi coś więcej o tym opowie, jaka jest cena" itd. Podanie zbyt wielu szczegółów niszczy sprzedaż, nim dojdzie do pierwszego spotkania. Odbij pytania rozmówcy, mówiąc:

 

- Naprawdę chciałbym Panu odpowiedzieć na wszystkie pytania, jednak mam Panu coś bardzo ważnego do pokazania. - Stwierdzenie: "Mam Panu coś bardzo ważnego do pokazania" wzbudzi w rozmówcy zainteresowanie. Będzie on chciał sprawdzić, cóż to takiego. Możesz następnie dodać: "Potrzebuję pięciu minut Pana czasu, aby pokazać, co mam do zaoferowania, a Pan to oceni".

Stwierdzenie: "A Pan to oceni" spowoduje rozluźnienie Twojego rozmówcy. Jest to swojego rodzaju propozycja mówiąca: "Nie będę Panu próbował niczego sprzedawać, ale w zamian proszę o pięć minut Pana czasu, abym mógł pokazać Panu, co mam do zaoferowania". W oczach rozmówcy jest to uczciwa propozycja. Wypowiedzenie tych słów w połączeniu z właściwym zainteresowaniem klienta w początkowych chwilach rozmowy jest gwarancją zwiększenia liczby umawianych spotkań handlowych.

 

Duże korporacje o TYM wiedzą
i wykorzystują to... dlatego są DUŻE


"W momencie powstawania globalnego rynku komputerów osobistych głównymi graczami na nim były dwie firmy: Microsoft oraz IBM. Microsoft miał lepszej jakości sprzęt po niższych cenach. W tej sytuacji IBM wydawał się skazany na przegraną. Do takiej sytuacji jednak nigdy nie doszło. Zarząd IBM zdał sobie sprawę, że nie wygra z Microsoftem, konkurując za pomocą ceny czy jakości. Skupił się więc na wykorzystaniu słabego punktu Microsoftu, jakim była obsługa posprzedażowa klienta.

W chwili gdy dochodziło do usterki sprzętu w jakiejś firmie, IBM natychmiast wysyłał do niej zespoły ekspertów, którzy w sposób błyskawiczny ją usuwali, przywracając sprawność systemu. Położono na to ogromny nacisk. Klient miał mieć pewność, że kupując sprzęt IBM, będzie miał gwarancję płynności pracy. Strategia ta okazała się niezwykle skuteczna. IBM zasłynął na całym świecie jako firma, która może nie oferuje najniższych cen i najlepszego sprzętu, ale ma za to rewelacyjną obsługę klienta. Banki oraz inne wielkie instytucje bardzo doceniły ten aspekt przewagi konkurencyjnej IBM".
- fragment z książki "Zwycięska przewaga w biznesie"

 

Jesteś zwykłą krową, a może fioletową?
Śmieszne pytanie, ale od tego mogą zależeć Twoje zyski

W dzisiejszych czasach KAŻDA firma oferuje dobry albo nawet bardzo dobry produkt.
Zastanów się przez chwilę nad tym, jaki produkt oferują np. linie lotnicze? DOBRY! Dlaczego?
Ponieważ oferują dokładnie to, czego oczekujemy.
„Kiepskie” linie lotnicze, które mają np. problem z dotarciem do punktu docelowego
bądź obsługują klienta w sposób naganny, już dawno zniknęły z rynku.


Problem w tym, że jeżeli każda firma oferuje podobny jakościowy produkt, to jest niczym innym jak krową,
których na pastwisku jest wiele i niczym się nie wyróżniają.

Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę szybko i skutecznie, to musisz stać się „fioletową krową”,
czyli musisz zacząć oferować coś wyjątkowego, dzięki czemu Twój klient zapamięta Cię i wróci po więcej.

Jak mówi Frans Joziasse, jeden z najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania designem, wybitny praktyk,
który w swojej pracy z największymi firmami korzysta zarówno z doskonałego wykształcenia, jak i doświadczenia:
Już od dawna wiele firm oferuje swe produkty w połączeniu z usługami.
Na przykład linie lotnicze mogą dysponować najlepszymi
samolotami,
ale większy wpływ na ocenę jakości podróżowania ma standard obsługi pasażerów na pokładzie.
Chcesz się dowiedzieć, jak kompleksowo zadbać o klienta,

robiąc diametralną różnicę między Tobą a Twoją konkurencją?

Publikacja "Zwycięska przewaga w biznesie" to kompendium wiedzy o tym,
jak budować relacje z klientem przed oraz po zakupie Twojego produktu w taki sposób,
aby w świadomości klienta diametralnie odróżnić Twoją firmę od konkurencji do tego stopnia,
by nie tylko opowiadał o Tobie swoim znajomym, ale także jeszcze przez długie lata wracał do Ciebie.

 

To właśnie z niej dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób budować trwałe relacje z Twoimi klientami, odróżniając Cię od konkurencji;
  • Jak zidentyfikować mocne strony Twojego biznesu i w jaki sposób skutecznie je komunikować osobom, którą mogą być zainteresowane Twoim produktem;
  • Czym są jednostki satysfakcji oraz dlaczego tak mocno wpływają na sprzedaż Twojego produktu;
  • Czym jest idea niskiej piłki i dlaczego jest tak skuteczna, że zmienia poglądy tych, którzy nie są przekonani do Twojego biznesu;
  • Jakie są 4 zasady, o których musisz pamiętać, chcąc stworzyć dochodowy biznes;
  • Jak małymi inwestycjami pozyskiwać klientów, zachowując przy tym wysoką efektywność.

Przeczytałam Pańską książkę jednym tchem. Wspaniale połączył Pan część teoretyczną z przekazem praktycznym. Doskonałe, czytelne porównania i zdjęcia przemawiają do każdego czytelnika. Treści zawarte w tej książce trafiają jeszcze bardziej, bo bije od nich praktyczne doświadczenie i od razu widać, że wie Pan, o czym Pan pisze.

Pańska książka wprowadziła powiew świeżości do mojej praktyki zawodowej, niektóre rzeczy na pewno wykorzystam. Dużą część swojej pracy poświęcił Pan wykorzystaniu internetu do reklamy swojego biznesu i zwiększenia swoich przychodów. Cieszę się, że w swojej książce poświęcił Pan miejsce "sklepom stacjonarnym", tzn. przekazał, co robić, aby zwiększyć sprzedaż i w jaki sposób wywierać wpływ na ludzi. - Gracjana Ogrodnik, VitaMed

 

Czy posiadasz odpowiednie informacje?

Żyjemy w czasach, w których o sukcesie człowieka decyduje informacja.
Osoby nieposiadające właściwych informacji zostaną wyprzedzone przez tych, którzy te informacje mają.
To nieuniknione. Ciągły rozwój to nie atut, to konieczność. Eksperci twierdzą:
"Jeżeli szybkość zmian poza Twoją organizacją lub poza Tobą jest większa
od szybkości zmian wewnątrz Twojej organizacji lub Ciebie, to jesteś zagrożony".
Kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej jest umiejętność uczenia się
i wykorzystywania nowych informacji szybciej niż inni.

„Zwycięska przewaga w biznesie” to swoisty niezbędnik dla każdego,
kto prowadzi własny biznes i chce, aby rozwijał się on w tempie błyskawicznym.
Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji diametralnie odróżnisz swoją firmę od konkurencji, sprawiając,
że to Twój klient będzie długo po przeprowadzeniu z Tobą transakcji opowiadał o Tobie swoim znajomym,
przyprowadzając tym samym nowych klientów.

Jeśli chcesz posiąść umiejętności pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży,
ta książka jest do tego kluczem!

 

 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 

 

 


Wstęp
Efektywność naszych działań to klucz do sukcesu
1 Przyczyny zdobywania i utraty klientów
Poznaj mocne strony swojego biznesu
Poznaj słabe strony swojego biznesuTroska o klienta
Troska o partnera biznesowego
Postępowanie w wypadku utraty partnera biznesowego
2 Jeśli nie musisz, nie konkuruj!
Analiza SWOT
3 Kreatywna sprzedaż
Pokazuj ludziom korzyści, a nie cechy produktu
Gra sprzedaży
Wiarygodność oraz jednostki satysfakcji
Doradztwo w sprzedaży
Zainteresowanie klienta dzwoniącego
Uczciwa propozycjaEntuzjazm w sprzedaży
Ubranie w sprzedaży bezpośredniej
Idealny przekaz handlowy
4. Wprowadzenie firmy w świat internetu
Krok pierwszy: strona internetowa
Daj się odnaleźć, czyli widoczność w internecie
Krok drugi: zintegrowanie z naszą stroną internetową usługi Google Analytics
Zakładka pierwsza: „przegląd użytkowników”
Zakładka druga: „nakładka mapy”
Zakładka trzecia: „przegląd źródeł odwiedzin”
Krok trzeci: niech Cię zobaczą, czyli omówienie korzyści płynących z Google AdWords
Założenie konta Google AdWords
Stworzenie kampanii reklamowej
Koniec formalności — czas na korzyści
Statystyki kampanii reklamowych
Krok czwarty: pozycjonowanie strony, czyli więcej za mniej
Facebook

Podsumowanie
5. Strategie podnoszące sprzedaż w internecie
Sprzedaż produktów w internecie — czyli daj się pokochać
YouTube
Marketing szeptany
Daj klientowi wartość dodaną, która nic nie kosztuje
Daj to, co stanowi wartość, zwiększ sprzedaż, zdobądź e-mail klienta
Zrób dobre wrażenie i zatrzymaj klienta
Osamotnienie użytkownika w internecie
Przydatne informacje oraz porady
6. Skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów
Dialog z klientem
7. Techniki wywierania wpływu na ludzi
Reguła wzajemności
Pisk, wrr
Reguła społecznego dowodu słuszności
Reguła konsekwencji
Zasada kontrastu
Zasada niedostępności
8. Zasady i rady, o których naprawdę warto pamiętać
Polowanie na grube ryby
Dotrzyj do klienta, zanim będzie potrzebował Twoich usług
Umiejętność taktownej sprzedaży
Daj klientowi więcej, niż się od Ciebie oczekuje
Sposób na wygrywanie przetargu i sprzedaż produktu klientowi, który nie chce go od nas kupić, a kupuje od kogoś innego
W poszukiwaniu wzajemnych korzyści
Praktyczne rady
9. Zarządzanie czasem oraz wyznaczanie celów
Cele
Zarządzanie czasem
10. Podsumowanie
Pomocne narzędzia

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto (mBank)
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)

Koszt przesyłki na naszych aukcjach gratis.