Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZWYCIĘSKA PRZEWAGA W BIZNESIE P.WIĄCEK WYS.0ZŁ

04-03-2012, 18:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: 29.99 zł     
Użytkownik Monalisa45
numer aukcji: 2103149023
Miejscowość Sulęcin
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 6    Licytowało: 1    Wyświetleń: 11   
Koniec: 06-03-2012 22:56:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

allegro_partnerzm


Witam !
Mam na imię Monika i jestem partnerem Wydawnictwa Złote Myśli. Za zakup z góry dziękuję i zapraszam na pozostałe moje aukcje gdzie znajdziecie Państwo inne wartościowe poradniki.

Jeżeli prowadzisz własny biznes, zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak wielka w dzisiejszych czasach jest konkurencja na rynku. To właśnie ona sprawia, że umiejętność pozyskiwania klienta, a później jego odpowiednia obsługa, jest często tym, co pozwala odnieść sukces lub też jest przyczyną spektakularnej porażki.

Dlaczego? Ponieważ badania jednoznacznie wykazują, że zadowolony klient opowie o swoim zadowoleniu z transakcji średnio trzem osobom, natomiast klient niezadowolony o swoim niezadowoleniu opowie co najmniej ośmiu osobom!

Jeśli działasz w biznesie, to na pewno zdajesz sobie z tego sprawę. Na pewno wiesz, że umiejętna obsługa klienta przed i po zakupie produktu to nie tylko coś, co może rozwinąć skrzydła Twojej firmie, ale konieczność, która może zadecydować, czy ta firma będzie wciąż istniała za rok, dwa albo dziesięć lat. Pytanie tylko, czy Ty WIESZ, jak osiągnąć taki efekt, który da Ci przewagę w biznesie?

Ważne i kluczowe pytanie w biznesie:
Jak pozyskać najlepszych Klientów, sprawiać, aby
kupowali, wracali i polecali Twoją firmę innym?

  • Ilość stron: 158
  • Autor: Paweł Wiącek
  • Wydawnictwo: "Złote Myśli" 2011
  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-232-1
  • Stan książki: nowa

Wiadomo, że kluczem do powodzenia biznesu jest klient. BRAK KLIENTÓW oznacza BRAK DOCHODU. Od Twoich umiejętności zdobywania klientów, przekonywania ich do zakupu oraz utrzymywania ich przy sobie zależy powodzenie biznesu. Dzięki publikacji, której opis właśnie czytasz, nauczysz się skutecznych metod pozyskiwania klienta. Każda z nich jest gotowa do wprowadzenia od zaraz.

Wiadomo również, że najtrudniejsza i najbardziej kosztowna jest pierwsza sprzedaż. To ona wymaga reklamy, promocji, bonusów, czasem dużych, to ona również zabiera nam najwięcej czasu oraz sprawia najwięcej trudności. Ważne jest, aby podejmować działania, które przynoszą efekty. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... jak mogę zdobyć nowych klientów i osiągnąć przewagę w biznesie?, jesteś w odpowiednim miejscu. Cóż takiego bowiem znajdziesz w tej książce? Otóż nauczysz się m.in.:

  • Jak pozyskać nowych klientów. Konkretne metody, gotowe do wprowadzenia od zaraz.
  • Jak zdobyć zaufanie klienta i zmniejszać jego opór przed dokonaniem zakupu.
  • Jak skutecznie zamykać transakcje.
  • Jak dać się znaleźć użytkownikom internetu, którzy Cię szukają.
  • Jak zwiększyć sprzedaż produktów w sklepie internetowym (jeśli taką sprzedaż prowadzisz).

Tym, co wyróżnia tę książkę, jest to, że powstała ona na bazie specjalnego kursu i jest napisana prostym i zrozumiałym językiem. Możliwe, że spotkałeś się już z tomiszczami na temat biznesu i poradami, których NIJAK nie dało się zastosować w Twoim biznesie. Ta książka się wyróżnia. Wszystko jest jasno, zrozumiale i praktycznie opisane.

Dla kogo tak naprawdę jest ta książka?

  • Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy.
  • Dla pracowników odpowiedzialnych w firmie za wyniki sprzedaży, aby zdobywać nowych klientów.
  • Dla osób pracujących bezpośrednio z klientem, aby finalizować więcej transakcji.
  • Dla osób szukających nowych kanałów sprzedaży, zdobywania klienta.
  • Dla osób chcących poprawić wyniki sprzedaży produktów sprzedawanych przez internet.


Co inni myślą o książce?
Przeczytałam Pańską książkę jednym tchem. Wspaniale połączył Pan część teoretyczną z przekazem praktycznym. Doskonałe, czytelne porównania i zdjęcia przemawiają do każdego czytelnika. Treści zawarte w tej książce trafiają jeszcze bardziej, bo bije od nich praktyczne doświadczenie i od razu widać, że wie Pan, o czym Pan pisze.

Pańska książka wprowadziła powiew świeżości do mojej praktyki zawodowej, niektóre rzeczy na pewno wykorzystam. Dużą część swojej pracy poświęcił Pan wykorzystaniu internetu do reklamy swojego biznesu i zwiększenia swoich przychodów. Cieszę się, że w swojej książce poświęcił Pan miejsce "sklepom stacjonarnym", tzn. przekazał, co robić, aby zwiększyć sprzedaż i w jaki sposób wywierać wpływ na ludzi. - Gracjana Ogrodnik, VitaMed



Opis książki

Chcesz się dowiedzieć, jak kompleksowo zadbać o klienta,
robiąc diametralną różnicę między Tobą a Twoją konkurencją?

Publikacja "Zwycięska przewaga w biznesie" to kompendium wiedzy o tym, jak budować relacje z klientem przed oraz po zakupie Twojego produktu w taki sposób, aby w świadomości klienta diametralnie odróżnić Twoją firmę od konkurencji do tego stopnia, by nie tylko opowiadał o Tobie swoim znajomym, ale także jeszcze przez długie lata wracał do Ciebie.

To właśnie z niej dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób budować trwałe relacje z Twoimi klientami, odróżniając Cię od konkurencji;
  • Jak zidentyfikować mocne strony Twojego biznesu i w jaki sposób skutecznie je komunikować osobom, którą mogą być zainteresowane Twoim produktem;
  • Czym są jednostki satysfakcji oraz dlaczego tak mocno wpływają na sprzedaż Twojego produktu;
  • Czym jest idea niskiej piłki i dlaczego jest tak skuteczna, że zmienia poglądy tych, którzy nie są przekonani do Twojego biznesu;
  • Jakie są 4 zasady, o których musisz pamiętać, chcąc stworzyć dochodowy biznes;
  • Jak małymi inwestycjami pozyskiwać klientów, zachowując przy tym wysoką efektywność.



Czy posiadasz odpowiednie informacje?

Żyjemy w czasach, w których o sukcesie człowieka decyduje informacja. Osoby nieposiadające właściwych informacji zostaną wyprzedzone przez tych, którzy te informacje mają. To nieuniknione. Ciągły rozwój to nie atut, to konieczność. Eksperci twierdzą: "Jeżeli szybkość zmian poza Twoją organizacją lub poza Tobą jest większa od szybkości zmian wewnątrz Twojej organizacji lub Ciebie, to jesteś zagrożony". Kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej jest umiejętność uczenia się i wykorzystywania nowych informacji szybciej niż inni.

„Zwycięska przewaga w biznesie” to swoisty niezbędnik dla każdego, kto prowadzi własny biznes i chce, aby rozwijał się on w tempie błyskawicznym. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji diametralnie odróżnisz swoją firmę od konkurencji, sprawiając, że to Twój klient będzie długo po przeprowadzeniu z Tobą transakcji opowiadał o Tobie swoim znajomym, przyprowadzając tym samym nowych klientów.

Jeśli chcesz posiąść umiejętności pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży, ta książka jest do tego kluczem!


Jesteś zwykłą krową, a może fioletową?
Śmieszne pytanie, ale od tego mogą zależeć Twoje zyski


W dzisiejszych czasach KAŻDA firma oferuje dobry albo nawet bardzo dobry produkt. Zastanów się przez chwilę nad tym, jaki produkt oferują np. linie lotnicze? DOBRY! Dlaczego? Ponieważ oferują dokładnie to, czego oczekujemy. „Kiepskie” linie lotnicze, które mają np. problem z dotarciem do punktu docelowego bądź obsługują klienta w sposób naganny, już dawno zniknęły z rynku.

Problem w tym, że jeżeli każda firma oferuje podobny jakościowy produkt, to jest niczym innym jak krową, których na pastwisku jest wiele i niczym się nie wyróżniają.

Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę szybko i skutecznie, to musisz stać się „fioletową krową”, czyli musisz zacząć oferować coś wyjątkowego, dzięki czemu Twój klient zapamięta Cię i wróci po więcej.

FranzJak mówi Frans Joziasse, jeden z najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania designem, wybitny praktyk, który w swojej pracy z największymi firmami korzysta zarówno z doskonałego wykształcenia, jak i doświadczenia: Już od dawna wiele firm oferuje swe produkty w połączeniu z usługami. Na przykład linie lotnicze mogą dysponować najlepszymi samolotami, ale większy wpływ na ocenę jakości podróżowania ma standard obsługi pasażerów na pokładzie.
- źródło: http://redesignmag.pl/artykuly/dobry-produkt-juz-nie-wystarcza/




SPIS TREŚCI
Wstęp
Efektywność naszych działań to klucz do sukcesu
1 Przyczyny zdobywania i utraty klientów
Poznaj mocne strony swojego biznesu
Poznaj słabe strony swojego biznesu
Troska o klienta
Troska o partnera biznesowego
Postępowanie w wypadku utraty partnera biznesowego
2 Jeśli nie musisz, nie konkuruj!
Analiza SWOT
3 Kreatywna sprzedaż
Pokazuj ludziom korzyści, a nie cechy produktu
Gra sprzedaży
Wiarygodność oraz jednostki satysfakcji
Doradztwo w sprzedaży
Zainteresowanie klienta dzwoniącego
Uczciwa propozycja
Entuzjazm w sprzedaży
Ubranie w sprzedaży bezpośredniej
Idealny przekaz handlowy
4. Wprowadzenie firmy w świat internetu
Krok pierwszy: strona internetowa
Daj się odnaleźć, czyli widoczność w internecie
Krok drugi: zintegrowanie z naszą stroną internetową usługi Google Analytics
Zakładka pierwsza: „przegląd użytkowników”
Zakładka druga: „nakładka mapy”
Zakładka trzecia: „przegląd źródeł odwiedzin”
Krok trzeci: niech Cię zobaczą, czyli omówienie korzyści płynących
z Google AdWords
Założenie konta Google AdWords
Stworzenie kampanii reklamowej
Koniec formalności — czas na korzyści
Statystyki kampanii reklamowych
Krok czwarty: pozycjonowanie strony, czyli więcej za mniej
Facebook
Podsumowanie
5. Strategie podnoszące sprzedaż w internecie
Sprzedaż produktów w internecie — czyli daj się pokochać
YouTube
Marketing szeptany
Daj klientowi wartość dodaną, która nic nie kosztuje
Daj to, co stanowi wartość, zwiększ sprzedaż, zdobądź e-mail klienta
Zrób dobre wrażenie i zatrzymaj klienta
Osamotnienie użytkownika w internecie
Przydatne informacje oraz porady
6. Skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów
Dialog z klientem
7. Techniki wywierania wpływu na ludzi
Reguła wzajemności
Pisk, wrr
Reguła społecznego dowodu słuszności
Reguła konsekwencji
Zasada kontrastu
Zasada niedostępności
8. Zasady i rady, o których naprawdę warto pamiętać
Polowanie na grube ryby
Dotrzyj do klienta, zanim będzie potrzebował Twoich usług
Umiejętność taktownej sprzedaży
Daj klientowi więcej, niż się od Ciebie oczekuje
Sposób na wygrywanie przetargu i sprzedaż produktu klientowi,
który nie chce go od nas kupić, a kupuje od kogoś innego
W poszukiwaniu wzajemnych korzyści
Praktyczne rady
9. Zarządzanie czasem oraz wyznaczanie celów
Cele
Zarządzanie czasem
10. Podsumowanie
Pomocne narzędzia