Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zwyciężanie na trudnym rynku MT Biznes - NOWA !

24-10-2014, 9:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14.70 zł     
Użytkownik DeFacto_outlet
numer aukcji: 4698699805
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Wyświetleń: 1   
Koniec: 24-10-2014 09:05:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gitary

 

[zasłonięte]@defacto-outlet.pl

TEL. 22[zasłonięte]468-85

 

Zakupione książki wysyłamy do 48h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

 

 

 

 

 

PayU

 

lub

 

Wpłata na konto:

Literat Maciej Płonczyński

ul. M.Langiewicza 5

05-825 Grodzisk Mazowiecki

 

mbank

56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 677401

WAŻNE !

Dokonując wpłaty na powyższe konto proszę podać NICK oraz numer/y aukcji.

1. W tytule przelewu proszę o podanie wyłącznie swój NICK oraz nr aukcji.

 

2. Przy zamówieniu większej ilości książek ustalamy wspólny koszt wysyłki.

 

3. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

 

4. Nie wysyłamy książek za pobraniem.

 

Szczegółowy REGULAMIN dostępny w zakładce

"strona o nas"

 

 

Zwyciężanie na trudnym rynku

 

 

Autor: H. Simonn, F.F. Bilstein, F. Luby

Wydawnictwo: MT Biznes

Rok wydania: 2011


Format: 135x210mm

Ilość stron: 224

Oprawa: miękka

Waga: 330g

stan: NOWA

 

 

14,70

 

 

 

DODAJ  WYBRANE  KSIĄŻKI  DO KOSZYKA  

POZNAJ  KOSZT  DOSTAWY DLA  CAŁEGO  ZAMÓWIENIA

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!

 

 

CZY ISTNIEJE PEWNY SPOSÓB ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW? DĄŻENIE DO POWIĘKSZENIA UDZIAŁU W RYNKU NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM. Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu – nikłe. W obliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku, co ma zapewnić wyższe zyski. Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby twierdzą, że każda firma ma szanse wygenerowania zysku stanowiącego od 1 do 3 procent ich rocznego przychodu, jeśli zdecyduje się obrać zupełnie inną drogę postępowania. Jaki jest klucz do sukcesu? Należy przekonfigurować marketing mix, tak aby sprzedawać produkty i usługi w sposób nieintuicyjny. Opierając się na bogatych doświadczeniach zebranych w pracy w roli konsultantów, autorzy przedstawiają mnóstwo skutecznych strategii, zawierających między innymi wskazówki, jak: - zidentyfikować potencjalne źródła zysku, - podejmować decyzje marketingowe, opierając się na obiektywnej, dogłębnej analizie, a nie na intuicji i emocjach, - dokonać segmentacji klientów według nowego kryterium, czyli ich chęci do zapłaty, a następnie skomponować dla nich odpowiednie pakiety produktowo-usługowe, - dokonać strategicznej podwyżki cen i oprzeć się pokusie ich ponownej redukcji, gdy pojawia się zagrożenie ze strony konkurentów, - stworzyć system motywacyjny, który zachęci służby marketingowe i sprzedażowe do skoncentrowania się na zysku. Bez wątpienia jest to książka prowokacyjna, która rozprawia się z wszechobecnym dogmatem udziału w rynku. Przedstawia nowe podejście i zestaw narzędzi niezbędnych dla menedżerów pragnących doprowadzić firmę do szczytowych wyników na dojrzałych rynkach.