Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zwinny samuraj. Jak programują... [nowa]

04-05-2015, 6:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 5237826519
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 2   
Koniec: 04-05-2015 06:39:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zwinny samuraj. Jak programują mistrzowie zwinności

Jonathan Rasmusson

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3483-5
  • liczba stron: 272
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-01
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Podręcznik zwinnego zespołu!
    • Czym wyróżniają się zwinne projekty?
    • Jak działa zwinne planowanie?
    • Co dają testy jednostkowe i ciągła integracja?

    Konkurencja na rynku oprogramowania, oczekiwania klientów oraz tempo życia wymagają zmiany podejścia do wytwarzania aplikacji. Klienci nie chcą już czekać miesiącami na pierwszą wersję zamówionego produktu - chcą zobaczyć cokolwiek już za tydzień! Niemożliwe? A jednak! Jeśli zastosujesz zwinne praktyki, masz szansę błyskawicznie pokazać klientowi działające zręby aplikacji, a w kolejnych (krótkich!) iteracjach kolejne efekty. Zobacz, jaki wpływ na efektywność może mieć zwinność. Sprawdź, jak dobrać ludzi do zwinnego zespołu oraz jak nim zarządzać.

    Jonathan w swojej książce zaprezentuje Ci wszystko, co musisz wiedzieć na temat zwinnych praktyk. Dowiesz się, jak ważny jest zespół, co go napędza i jakie role pełnią jego członkowie. Najpierw poznasz największe zagrożenia dla projektu i zalety tablic koncepcyjnych oraz przygotujesz się do rozpoczęcia fazy realizacji. Kolejne rozdziały zawierają niezbędne informacje poświęcone planowaniu, szacowaniu oraz zarządzaniu iteracjami. Dodatkowo na własne oczy zobaczysz, jak ważne są testy jednostkowe, refaktoryzacja oraz ciągła integracja w procesie wytwarzania oprogramowania. Książka ta jest idealnym źródłem informacji dla członków zwinnych zespołów oraz osób, które kolejny projekt chciałyby zrealizować z wykorzystaniem właśnie tej metodologii.
    • Cechy charakterystyczne zwinnych projektów
    • Role w projekcie
    • Wskazówki w kwestii tworzenia zwinnego zespołu
    • Tablice koncepcyjne
    • Identyfikacja istotnego ryzyka
    • Definiowanie celu
    • Zbieranie historii użytkowników
    • Szacowanie
    • Planowanie
    • Zarządzanie iteracjami
    • Plan komunikacji
    • Codzienny miniprzegląd
    • Testy jednostkowe
    • Refaktoryzacja kodu
    • Programowanie oparte na testach
    • Potencjał ciągłej integracji
    Poznaj nowoczesne metodologie wytwarzania oprogramowania!


    Jonathan Rasmusson ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży. Jest przedsiębiorcą i zwinnym trenerem związanym z firmami ThoughtWorks oraz Cortex Business Solutions, a także międzynarodowym konsultantem. Od dawna pomaga innym znaleźć najlepsze rozwiązania i sposoby pracy. Brał także udział w tworzeniu zaawansowanych systemów dla dużych firm, takich jak Microsoft czy British Petroleum.

    Podziękowania (9)
    Dobrze Cię widzieć (11)
    Część I. Wprowadzenie (15)
    Rozdział 1. Zwinność w pigułce (17)
    • 1.1. Dostarczaj czegoś wartościowego co tydzień (18)
    • 1.2. Jak działa zwinne planowanie? (21)
    • 1.3. Zrobione oznacza zrobione (23)
    • 1.4. Trzy proste prawdy (24)

    Rozdział 2. Poznaj swój zwinny zespół (27)
    • 2.1. Czym wyróżniają się zwinne projekty? (28)
    • 2.2. Co napędza zwinny zespół (30)
    • 2.3. Typowe role (36)
    • 2.4. Wskazówki co do tworzenia Twojego zwinnego zespołu (45)

    Część II. Inicjacja projektu zwinnego (49)
    Rozdział 3. Jak zapakować autokar (51)
    • 3.1. Co zabija większość projektów (52)
    • 3.2. Zadawaj trudne pytania (52)
    • 3.3. Zrób tablicę koncepcyjną (54)
    • 3.4. Jak to działa (54)
    • 3.5. Tablica koncepcyjna w pigułce (55)

    Rozdział 4. Kontekst projektu (57)
    • 4.1. Zapytaj: po co tu jesteśmy? (58)
    • 4.2. Tworzenie krótkiego podsumowania (60)
    • 4.3. Projekt opakowania (63)
    • 4.4. Stwórz listę "NIE" (66)
    • 4.5. Poznaj swoich sąsiadów (68)

    Rozdział 5. Realizacja (75)
    • 5.1. Pokaż rozwiązanie (76)
    • 5.2. Zapytaj, co nie da nam spokojnie spać (77)
    • 5.3. Określ rozmiar (81)
    • 5.4. Wyjaśnij dokładnie, co zamierzasz dostarczyć (83)
    • 5.5. Pokaż, co się będzie działo (90)

    Część III. Planowanie zwinnego projektu (97)
    Rozdział 6. Zbieranie historii użytkowników (99)
    • 6.1. Problem z dokumentacją (100)
    • 6.2. Wprowadź historie użytkownika (103)
    • 6.3. Cechy dobrych historii użytkownika (104)
    • 6.4. Jak przeprowadzić warsztaty zbierania historii (112)

    Rozdział 7. Szacowanie: piękna sztuka zgadywania (119)
    • 7.1. Problem z wysokopoziomowymi szacunkami (120)
    • 7.2. Zamiana cytryn w lemoniadę (121)
    • 7.3. Jak to działa? (127)

    Rozdział 8. Zwinne planowanie: zmagania z rzeczywistością (135)
    • 8.1. Problemy z planowaniem statycznym (136)
    • 8.2. Stwórz zwinny plan (138)
    • 8.3. Bądź elastyczny co do zakresu projektu (140)
    • 8.4. Twój pierwszy plan (143)
    • 8.5. Wykres malejący (151)
    • 8.6. Zmiana projektu w projekt zwinny (155)
    • 8.7. Zastosowanie w praktyce (156)

    Część IV. Realizacja zwinnego projektu (165)
    Rozdział 9. Zarządzanie iteracjami: działanie (167)
    • 9.1. Jak dostarczać wartościowe rzeczy co tydzień (168)
    • 9.2. Zwinna iteracja (169)
    • 9.3. Potrzebna pomoc (170)
    • 9.4. Krok 1. Analiza i projektowanie: przygotowanie do pracy (171)
    • 9.5. Krok 2. Programowanie: praca (177)
    • 9.6. Krok 3. Testowanie: sprawdzanie pracy (178)
    • 9.7. Kanban (180)

    Rozdział 10. Tworzenie zwinnego planu komunikacji (185)
    • 10.1. Cztery rzeczy do zrobienia w każdej iteracji (186)
    • 10.2. SPH - spotkanie planowania historii (186)
    • 10.3. Pokaz (188)
    • 10.4. Zaplanuj następną iterację (188)
    • 10.5. Jak poprowadzić miniprzegląd (190)
    • 10.6. Jak nie prowadzić codziennych podsumowań (192)
    • 10.7. Wykorzystaj to, co działa (193)

    Rozdział 11. Przygotowanie wizualizacji przestrzeni roboczej (197)
    • 11.1. Oho... Mamy kłopoty! (198)
    • 11.2. Jak stworzyć wizualizację przestrzeni roboczej (201)
    • 11.3. Pokaż swoje zamiary (203)
    • 11.4. Stwórz i ogłoś wspólny słownik dla danej dziedziny (204)
    • 11.5. Uważaj na błędy (205)

    Część V. Tworzenie zwinnego oprogramowania (209)
    Rozdział 12. Testowanie jednostkowe: wiedzieć, że działa (211)
    • 12.1. Witamy w Vegas! (212)
    • 12.2. Wprowadź testy jednostkowe (214)

    Rozdział 13. Refaktoryzacja: spłacanie długu technicznego (221)
    • 13.1. Wprowadzanie dynamicznych zmian (222)
    • 13.2. Dług techniczny (223)
    • 13.3. Spłacanie przez refaktoryzację (225)

    Rozdział 14. Programowanie oparte na testach (TDD) (233)
    • 14.1. Najpierw napisz testy (234)
    • 14.2. Wykorzystanie testów do opanowania złożoności (238)

    Rozdział 15. Ciągła integracja: utrzymywanie gotowości produkcyjnej (243)
    • 15.1. Pokaz (244)
    • 15.2. Kultura gotowości produkcyjnej (246)
    • 15.3. Czym jest ciągła integracja? (247)
    • 15.4. Jak to działa? (248)
    • 15.5. Przygotuj proces publikacji kodu (249)
    • 15.6. Stwórz automatyczną kompilację (250)
    • 15.7. Pracuj nad małymi fragmentami (252)
    • 15.8. Co dalej? (254)

    Dodatki (257)
    Dodatek A. Zasady zwinności (259)
    • A.1. Manifest Agile (259)
    • A.2. Dwanaście zasad zwinności (260)

    Dodatek B. Zasoby internetowe (261)
    Dodatek C. Bibliografia (263)

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.






    Wróć na początek aukcji