Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Autor: Praca zbiorowa
- ilość stron: 460
- oprawa: miękka
- format: 160x240
- data wyd: 2013
- wydawca: Wolters Kluwer
- EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64421
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.
Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:
- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/do-koszyka.png) 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kup-teraz.png)
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kupujac.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/wys_mag.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/yt.jpg)