Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

28-02-2012, 15:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969307
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 16:23:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
praca zbiorowa

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83[zasłonięte]89355-6
  • liczba stron: 454
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
  • Wymiary: 160 x 240 mm
  • Rok wydania: 2005
  • Opis

    W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności firm.

    Spis treści:
    Podziękowania
    Wstęp
    1. Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzanie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczesnym
    2. Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją
    3.Strategia sprzedaży
    4.Strategia dojścia do rynku
    5.Projektowanie struktury działu sprzedaży
    6.Role sprzedawców
    7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży
    8.Ustalanie obszarów sprzedaży
    9.Utrzymanie sprawności działu sprzedaży
    10.Zarządzanie zmianą
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa