Zwariowane pomysły, które się sprawdzają
Tytuł oryginału: Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company
Autorzy: Robert I. Sutton
Rok wydania: 2008
Stron: 280
Tłumaczenie: Małgorzata Warmińska-Biszczad
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1262-8
Format: A5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Reguły są przereklamowane!
- Nie bój się absurdalnych pomysłów
- Wprowadź w życie odrobinę szaleństwa
- Bądź zawsze krok przed innymi
Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki zarządzania i kierowania ludźmi są... przede wszystkim stare. Nigdzie Cię nie doprowadzą, co najwyżej z powrotem dojdziesz do punktu wyjścia. Jeśli jesteś menedżerem, który nie boi się podejmowania dziwacznych decyzji i może zgodzić się na ryzyko śmieszności, przed Tobą świetlana przyszłość. Nie mówimy tu o dokonywaniu niepopularnych i kontrowersyjnych wyborów. Mowa o wprowadzaniu w życie pomysłów, których inni nawet nie traktują poważnie. Czas na wielki przełom w życiu Twojej firmy.
Innowacyjność -- to wytrych otwierający potężne drzwi do Twojego sukcesu. Wiesz, że nie będzie łatwo. Musisz nauczyć się patrzeć na wszystko z zupełnie nowej perspektywy. Musisz zacząć rozważać decyzje sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem, a na dodatek zdać sobie sprawę, że rezultaty nie będą widoczne od zaraz. Jednak właśnie dlatego ludzie nazywają to "wyzwaniem". I dlatego mogą temu sprostać tylko osoby o silnej osobowości, przebojowe, twórcze i błyskotliwe. Decyzja należy do Ciebie. Chcesz zostać przodownikiem świata biznesu czy dalej gonić w piętkę?
Wypróbuj takie dziwaczne pomysły, jak:
- zachęcanie ludzi do ignorowania współpracowników i sprzeciwiania się przełożonym,
- zatrudnianie ludzi, których nie lubisz i w których towarzystwie źle się czujesz,
- planowanie realizacji przedsięwzięć absurdalnych i niepraktycznych,
- uczenie się wyłącznie na własnych błędach i ignorowanie dobrych rad,
- nagradzanie sukcesów oraz porażek i karanie braku działania.
Sprawdź, jakie WYMIERNE korzyści przyniosą one Twojej firmie.
"Każda nowa idea na początku wygląda na niedorzeczną." Alfred North Whitehead
"Profesor Uniwersytetu Stanford, Robert Sutton, unikalnym głosem przekazuje ważne przesłanie na temat sposobów tworzenia nowych pomysłów oraz czerpania z nich zysków." Fast Company
"Jedna z najlepszych książek biznesowych roku." Harvard Business Review
helion_promocja1 onepress_marketing