Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zwalnianie pracownika Osobisty mentor

28-06-2015, 0:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł     
Użytkownik biwenter
numer aukcji: 5462080209
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-06-2015 00:17:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Mam do sprzedania książkę Zwalnianie pracownika Osobisty mentor

 

Wydawnictwo HELION

Opracowanie zbiorowe

Menedżer z klasą

  • Działaj profesjonalnie
  • Orientuj się w przepisach prawa pracy
  • Zachowaj odpowiedzialność
  • Wyciągnij konstruktywne wnioski

Podejmuj odpowiedzialne decyzje

Jesteś profesjonalnym menedżerem, wiesz zatem, że zwolnienie pracownika to ostateczność. Decyzję taką podejmuje się dopiero po rozpatrzeniu wszelkich innych możliwości. Całemu procesowi towarzyszą zawsze niezwykle silne emocje. Trzeba również rozważyć, jak taka zmiana odbije się na pracy pozostałej części zespołu. Musisz wziąć pod uwagę morale swoich pracowników, a także ryzyko nadszarpnięcia dobrej opinii o firmie. Warto dokładnie zbadać wszelkie prawne aspekty zaistniałej sytuacji. To, jak się zachowasz, może na bardzo długo zmienić Twój wizerunek. Potrzeba Ci zatem skutecznej i sprawdzonej taktyki.

Sprawdź:

  • jak przeprowadzić rozmowę z pracownikiem,
  • gdzie szukać alternatywnych rozwiązań,
  • jakie procedury stosowane są w Twojej firmie,
  • w jaki sposób przekazywać trudne wieści,
  • skąd możesz wziąć dodatkowe informacje.

Książki z serii "Osobisty mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • zachować profesjonalizm w sytuacji kryzysowej,
  • stworzyć dokładną dokumentację problemu,
  • konstruktywnie rozwiązywać drażliwe kwestie,
  • chronić dobrą reputację swojej firmy.