Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zwalczanie nieuczciwej reklamy E. Nowińska.

31-01-2015, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł      Aktualna cena: 20 zł     
Użytkownik Balcerek7
numer aukcji: 5003662220
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 1   
Koniec: 31-01-2015 18:50:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania mam książkę Ewy Nowińskiej Zwalczanie nieuczciwej reklamy - zagadnienia cywilno -,prawne. Wydanie II rok wydania to 2002. Wydawnictwo Universitas Kraków. Stan książki bardzo dobry, bez śladów używania. W razie wątpliwości kontakt pod nr 668 [zasłonięte] 373.

Oto informacje o autorce i krótki opis książki:

"Ewa Nowińska pracuje w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej UJ, kierując Pracownią Prawa Środków Masowego Komunikowania oraz Studium Prawa Autorskiego, Wydawniczego i Prasowego; jest także radcą prawnym. Zajmuje się problematyką ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, w tym w szczególności prawem konkurencji i prawem 1 prasowym. Jest autorką przeszło 120 publikacji, w tym m.in. Prawne ramy działalności reklamowej w krajach Unii Europejskiej; Wolność stówa a dozwolona treść gospodarczej wypowiedzi promocyjnej; Reklama w prasie drukowanej, radiu i telewizji oraz (razem z M. du Vallem) Komentarz do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Książka jest monografią dotyczącą prawnych zagadnień reklamy. Autorka koncentruje się głównie na problematyce legalności reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Chodzi tu m.in. O klasyfikację konkretnej działalności reklamowej jako wprowadzającej w błąd, naruszającej łatwowierność dzieci, sferę prywatności adresatów, reklamę ukrytą, a także reklamę porównawczą.
Praca zawiera oceny i wskazówki nie tylko na gruncie prawa polskiego, lecz także przepisów obowiązujących w krajach Unii Europejskiej. Monografia jest przeznaczona dla prawników (w tym m.in. dla sędziów, radców prawnych, adwokatów) oraz innych osób zawodowo zajmujących się opracowaniem i rozpowszechnianiem kampanii reklamowych. Użyteczna jest także w bezpośredniej działalności przedsiębiorcy z tego względu, że zawiera wyrażnie określone kryteria dozwolonego i niedozwolonego zachowania się w zakresie reklamy. Kolejne wydanie monografii uwzględnia przede wszystkim zmiany, jakie miały miejsce w ostatnim czasie w prawie polskim oraz najnowsze pozycje literatury. W niezbędnym zakresie uzupełniony został także stan prawny, obowiązujący w Unii Europejskiej.