|
Sprzedawany towar
Na naszych aukcjach kupicie Państwo nowe modemy. Jeśli towar nie jest nowy wyraźnie to opisujemy. Prosimy czytać opisy dokładnie, zajmuje to chwilę a pomoże uniknąć wielu nieporozumień. Zawsze wystawiamy dokument sprzedaży. Zwykle jest to faktura, na życzenie wystawiamy paragon.
ZTE MF668
|
|
ZTE MF668 obsługuje HSPA oraz HSPA+ w kategorii 10, dzięki temu doskonale nadaje się do użytkowania z operatorem bezpłatnego internetu AERO2
Maksymalna prędkość ściągania danych to 21 Mbps, wysył danych z prędkością do 5.76 Mbps.
Wejście na antenę zewnętrzną (konektor TS9) i przystępna cena sprawiają, iż modem jest mocnym konkurentem dla modemu Sierra USB 307
|
|
|
|
|
|
Modem jest fabrycznie nowy, zapakowany oryginalnie przez producenta i nigdy nie miał założonego simlocka
|
|
|
|
|
|
Pracuje we wszystkich sieciach operatorskich (T-mobile, Plus, Orange, Play, AERO2), zarówno na kartach prepaid (np, Plus na karte, Play Online na kartę,itp) jak i kartach abonamentowych |
|
|
|
Dane dotyczące modemu:
-
Typ złącza: USB
-
Pracuje w technologiach: GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA/HSPA+
-
Częstotliwość pracy:
-
Max prędkość: 21 mbps odbiór danych, 5.76 Mbps wysył danych
-
Możliwość podłączenia anteny zewnętrznej (konektor TS9)
- Gniazdo MicroSD: karty pamięci SDHC do 16 GB
-
Sterowniki: Windows 2000, XP, VISTA, Windows 7, MAC OS X
-
Gwarancja: 24 miesiące
-
Instrukcja instalacji w języku polskim.
- Oprogramowanie w języku angielskim
|
|
|
Więcej szczegółów na temat modemu na stronie dystrybutora |
|
|
|
Dlaczego warto kupować w naszej firmie wel.com ???
-
Kupujesz towar który zawsze znajduje się w naszym magazynie – oszczędzasz więc czas.
-
Wysyłamy zamówiony towar w 24 godziny przesyłką kurierską – UPS zobowiązany jest dostarczyć towar następnego dnia roboczego.
-
Zawsze wystawiamy fakturę VAT – dzięki temu zawsze możesz reklamować towar.
-
Już 8 lat sprzedajemy modemy do mobilnego internetu – dzięki naszemu doświadczeniu możesz liczyć na niezawodną pomoc techniczą.
|
|
|
Regulamin
|
|
|
|
Po zakupie przedmiotu prosimy o podanie sposobu płatności:
|
Gotówką przy odbiorze w Centrum Handlowym Outlet Factory we Wrocławiu przy ul. Granicznej 2
|
|
Przelewem - koszt przesyłki kurierskiej 24 zł, Poczta Polska polecony priorytet- 6 zł. |
|
Za pobraniem - płatność przy odbiorze kurierowi (koszt przesyłki 31 zł), Poczta Polska pobranie priorytet - 15.50 zł. |
Prosimy o podanie danych do wysyłki i do faktury VAT, jeżeli dane do faktury będą na firmę, koniecznie prosimy o podanie numeru NIP!!!
Komentarz do aukcji jako sprzedawca wystawiamy zawsze drudzy. Dlatego po otrzymaniu towaru prosimy o jego dokładne sprawdzenie i wystawienie komentarza. W razie problemów ze sprzętem, prosimy o kontakt z działem Wsparcia Technicznego.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Transport
|
|
|
Wylicytowany towar wysyłamy firmą kurierską UPS, Pocztą Polską bądź kurierem odbiorcy po podaniu numeru klienta (nie dotyczy przesyłek pobraniowych):
Przesyłka po wpłacie na konto. Paczka zostanie wysłana maksymalnie na drugi dzień po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Z reguły wysyłamy towar w dniu otrzymania wpłaty pod warunkiem że otrzymamy ją do godz 14:00. Opłata za przesyłkę kurierską to 24,00 złotych. W koszt przesyłki wliczone jest ubezpieczenie oraz usługa Express Saver – doręcznie następnego dnia roboczego. Przesyłka priorytetowa polecona Pocztą Polską kosztuje 6 zł.
Przesyłka płatna przy odbiorze. Paczka zostanie wysłana maksymalnie na drugi dzień po wylicytowaniu. Z reguły wysyłamy towar w dniu wylicytowania pod warunkiem że otrzymamy potwierdzenie przesyłki pobraniowej do godz 14:00. Opłata za taką przesyłkę 31,00 złotych. W koszt przesyłki wliczone jest ubezpieczenie, koszt pobrania oraz usługa Express Saver – doręcznie następnego dnia roboczego. Koszt przesyłki priorytetowej za pobraniem Pocztą Polską to 15.50 zł
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Płatność
|
|
|
W tytule płatności proszę o podanie jedynie Nick-u Allegro
Dane dotyczące naszego konta bankowego:
wel.com ul. Mińska 38 lok. 113 54-610 Wrocław
BNP Paribas Numer rachunku: 57-[zasłonięte]01433-[zasłonięte]377849[zasłonięte]0001
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gwarancja
|
|
|
Na wszystkie sprzedawane przez nas produkty udzielamy gwarancji. Szczegóły dotyczące okresu gwarancji w opisie poszczególnych przedmiotów.
Wadliwy sprzęt wysyłany jest do naszego biura przy ul Mińskiej 38 lok. 113 we Wrocławiu po uprzednim otrzymaniu numeru RMA.
W celu nadania numeru RMA wymagane jest przesłanie na email [zasłonięte]@wel.com.pl następujących danych: opisu usterki, kserokopii dokumentu zakupu oraz danych kontaktowych (adres zwrotny email, telefon).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontakt
|
|
|
Wsparcie techniczne telefon: 71 [zasłonięte]4055
e-mail: [zasłonięte]@wel.com.pl
gg:[zasłonięte]10231
Sprzedaż telefon: 71 [zasłonięte]5055 (9:00-17:00 pon-piątek) 71 [zasłonięte]4064 (10:00-21:00 codziennie) e-mail: [zasłonięte]@wel.com.pl [zasłonięte]@wel.com.pl
gg:[zasłonięte]29786
skype: welcomfactory
|
|
|
|
|
|
|
|