Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zrozumieć kulturę popularną, John Fiske [nowa]

28-02-2012, 14:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030040744
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 13:22:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zrozumieć kulturę popularną
John Fiske

Zrozumieć kulturę popularną
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2870-4
  • liczba stron: 288
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Seria: CULTURA
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    To chyba nabardziej dojrzałe opracowanie o kultutrze popularnej, najmocniej przy tym nasycone detalem świetnie interpretowanym przez oryginalne założenia autorskiej teorii.
    prof. dr hab. Wojciech Józef Burszta
    Nie wyobrażam sobie jakiekolwiek kursu dotyczącego kultury popularnej, czy szerzej - socjologii kultury, antropologii współczesności, medioznawstwa, w którego sylabusach nie pojawiłaby się ta książka. Będzie ona z pewnością przydatna również osobom studiującym nauki polityczne i dziennikarstwo, bo zawarte w niej koncepcje władzy i sposobu funkcjonowania oraz statusy mediów nie straciły na aktualności, a niektóre jej wątki dopiero wraz z rozwojem internetu stały się prawdziwie doniosłe.
    dr hab. Marek Krajewski, prof. UAM

    John Fiske nadaje całkowicie nowy wymiar badaniom nad takimi wytworami kultury, jak jeansy, centra handlowe, brukowce i teleturnieje telewizyjne. Wprowadza rozróżnienie między kulturą masową ("produktami" kulturalnymi wprowadzanymi na rynek przez uprzemysłowione społeczeństwo) a kulturą popularną, która przejawia się w sposobach wykorzystania, nadużywania i niszczenia owych produktów przez człowieka, nadającego im własne znaczenia i komunikaty.
    Książka przedstawia całkowicie oryginalne ujęcie znaczenia, jakie dla praktykowania kultury ma bycie popularną. Kultury popularnej nie narzuca się człowiekowi - to on sam jest jej twórcą. Jej znaczenie i przyjemność, którą z niej czerpiemy, stanowią odbicie naszych gustów i zainteresowań. Autor obala mit bezmyślnego masowego odbiorcy, w zamian przedstawiając teorię, że kultura popularna rozwija się w tak wielu kierunkach właśnie dlatego, że ów odbiorca odznacza się o wiele większą świadomością, niż się powszechnie sądzi.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1: Cała Ameryka nosi jeansy
    Rozdział 2: Towary a kultura
    Rozdział 3: Przyjemności produktywne
    Rozdział 4: Ordynarna cielesność i przyjemności jarmarczne
    Rozdział 5: Teksty popularne
    Rozdział 6: Różnicowanie popularne
    Rozdział 7: Polityka
    Bibliografia
    O autorze
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa