Za chwilę poznasz wypowiedź autora tej książki, który rozpoczynając działalność w programach partnerskich, także miał wiele pytań i sceptycznie podchodził do niektórych opinii znajdujących się w Internecie. Część z tych opinii mówi, że programy partnerskie to tzw. "samograje", które samodzielnie zarobią dla Ciebie fortunę.Nic bardziej mylnego. Prawdziwe rezultaty finansowe osiąga tak naprawdę zaledwie 5% partnerów, którzy wiedzą, jak budować ten dochód. Z tej książki dowiesz się, jakie błędy popełnił autor, Krzysztof Abramek, na początku swojej przygody z programami partnerskimi i co najważniejsze – jak rozwiązał te problemy, stając się jednym z najlepiej zarabiających Partnerów w różnych programach partnerskich.Logicznie myśląc, jesteś w lepszej sytuacji. Jeżeli działasz w jakimkolwiek programie partnerskim i nie osiągasz planowanych zysków, to prawdopodobnie popełniasz pewne błędy. Dzięki tej publikacji dowiesz się, czego nie robić, jakich błędów nie popełniać oraz jakie strategie gwarantują zyski w programach partnerskich. Poznaj wypowiedź autora:
Programy partnerskie to fura pieniędzy, która tylko czeka, aż po nią sięgniesz. Skąd o tym wiem? Z własnego doświadczenia! Całe lata praktyki offline, 7 lat doświadczenia marketingowego w Internecie, nawiązane kontakty, testowanie, nauka i konsekwentna praca pozwoliły mi na osiągnięcie wymiernych efektów finansowych i dlatego dzisiaj mogę podzielić się wiedzą i umiejętnościami skutecznego (czytaj: dochodowego) zarabiania poprzez programy partnerskie.
- Krzysztof Abramek, autor publikacji
Krótko – jestem pod dużym wrażeniem. Żadnego owijania w bawełnę czy mydlenia oczu, po prostu maksymalnie praktyczne spojrzenie na zarobki w programach partnerskich z perspektywy prawdziwego SuperPartnera. Świetne też jako "ściąga" ze skutecznych technik współpracy i jako lista błędów do uniknięcia. Moje gratulacje, Krzysztof!
- Wojciech Spytek, redaktor www.ProgramyPartnerskie.info
... Krzysztof Abramek jest najlepszym partnerem w moim programie partnerskim i jedyną znaną mi osobą, która ma na tyle doświadczenia, aby takiego ebooka napisać.
- Piotr Majewski, konsultant e-biznesu, redaktor "CzasNaE-Biznes"
Zostało wielokrotnie udowodnione, że większość (w granicach 80%) osób biorących udział w programach partnerskich czy przeróżnych MLM-ach (network marketing) nie zarabia wcześniej oczekiwanych pieniędzy. Bywa, że po kilku tygodniach lub miesiącach osoby te tracą motywację do działania i zaczynają krytykować narzędzie, jakim są programy partnerskie. Błąd polega na tym, że osoby te niewłaściwie używają tego narzędzia. Jeżeli w to nie wierzysz, to poczytaj o zarobkach partnerów, którzy generują nawet do 5 tysięcy złotych miesięcznie. W programie partnerskim naszego wydawnictwa zsumowane dochody zbliżają się już do 2 milionów złotych. Część z partnerów uzyskuje miesięcznie zarobki, które inni ciężko wypracowują na etacie. Z tą różnicą, że partnerzy pracują, kiedy chcą i nie mają nad sobą szefa. Zauważasz w sobie spadek motywacji? Być może chcesz być osobą wolną finansowo? Jeżeli tak, to odpowiedz, proszę, na trzy fundamentalne pytania:
Odpowiedź na ostatnie pytanie jest dziecinnie prosta:Ponieważ nie znasz lub nie wiesz, jak stosować
Jeśli nie chcesz należeć do grupy partnerów, niezadowolonych ze swoich zysków. Jeśli chcesz znać sprawdzone metody, które spowodowały, że wielu partnerów ruszyło z miejsca, to skorzystaj z wiedzy zawartej w publikacji "Zostań SuperPartnerem!" napisanej przez Krzysztofa Abramka. Mamy dla Ciebie propozycję. Pomyśl o tej książce w kategorii inwestycji. Pomyśl, że skoro to, czego nauczył się autor na własnych błędach, spowodowało wzrost jego sprzedaży prawie czterokrotnie, to co stanie się z Twoimi dochodami. Przykładowo, jeżeli generujesz obecnie 300 złotych z programów partnerskich, to inwestując w tę publikacje 26,90 zł, możesz otrzymać sprawdzone rozwiązania, które przy czterokrotnym zwiększeniu skuteczności dadzą Ci w tym przypadku np. 1200 zł. Oceń osobiście, czy będzie to dobra inwestycja.
Dodatkowy plus tej inwestycji to fakt, że otrzymasz kompletne, rzeczowe źródło informacji, pochodzące od PRAKTYKA. Nie są to teoretyczne wywody, co można by zrobić, lecz sprawdzone i stosowane z sukcesami metody i zasady działania. To NIE jest coś, co ktoś wymyślił sobie, lecz efektywne sposoby marketingowe, które stosuję i które przynoszą wymierne efekty.