Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zortech C++ wersja 2.0 Jan Bielecki

24-01-2012, 4:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 zł     
Użytkownik fa_sol
numer aukcji: 2043878316
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 10:53:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1990
Język: polski
Tematyka: C++
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Przedmiotem sprzedaży jest książka do nauki programowania obiektowego w języku C++.

Informacje:
Tytuł: Zortech C++ wersja 2.0
Autorzy: Jan Bielecki
Liczba stron: 320
Stan: dobry, zagięcie i lekkie otarcia okładki, zawartość książki kompletna.

Spis treści

  • Przedmowa
  • Część I - Programowanie obiektowe
    • 1. Wprowadzenie
      • 1.1. Obiektowy styl programowania
      • 1.2. ANSI C i C++
      • 1.3. Przygotowanie i wykonywanie programów
      • 1.4. Uruchamianie programów
    • 2. Klasy pierwotne
      • 2.1. Deklarowanie klas pierwotnych i obiektów
      • 2.2. Inicjowanie obiektów
      • 2.3. Tworzenie i usuwanie obiektów
    • 3. Funkcje składowe i zaprzyjaźnione
      • 3.1. Deklarowanie funkcji zaprzyjaźnionych
      • 3.2. Deklarowanie funkcji składowych
    • 4. Operatory i funkcje operatorowe
      • 4.1. Operatory predefiniowane
      • 4.2. Operatory konwersji
      • 4.3. Funkcje operatorowe
    • 5. Klasy bazowe i pochodne
      • 5.1. Dziedziczenie i inicjowanie
      • 5.2. Uprywatnienie i upublicznienie komponentów
      • 5.3. Przekształcanie wskazań obiektów
      • 5.4. Dziedziczenie wielobazowe
    • 6. Funkcje polimorficzne
      • 6.1. Funkcje polimorficzne a funkcje przeciążone
      • 6.2. Aktywowanie funkcji polimorficznych
    • 7. Funkcje i operatory wejścia-wyjścia
      • 7.1. Przetwarzanie strumieni wejścia-wyjścia
      • 7.2. Plik stream.hpp
      • 7.3. Strumienie wejściowe
      • 7.4. Strumienie wyjściowe
      • 7.5. Operatory strumieniowe
      • 7.6. Redagowanie łańcuchów wyjściowych
    • 8. Studia programowe
      • 8.1. Wektory
      • 8.2. Tablice
      • 8.3. Listy
      • 8.4. Łańcuchy
  • Część II - Programowanie tradycyjne
    • 9. Język podstawowy
      • 9.1. Rozpoznawanie elementów programu
      • 9.2. Deklarowanie zmiennych, funkcji i typów
      • 9.3. Opracowywanie wyrażeń
      • 9.4. Wykonywanie instrukcji
      • 9.5. Definiowanie i wywoływanie funkcji
      • 9.6. Wykonywanie operacji wejścia-wyjścia
      • 9.7. Przetwarzanie wstępne
    • 10. Rozszerzenia implementacyjne
      • 10.1. Modele pamięci
      • 10.2. Programy hybrydowe
  • Część III - Biblioteki
    • 11. Biblioteki tradycyjne
      • 11.1. Zasady korzystania z bibliotek
      • 11.2. Biblioteka znakowa
      • 11.3. Biblioteka łańcuchowa
      • 11.4. Biblioteka matematyczna
      • 11.5. Biblioteka standardowa
    • 12. Biblioteki obiektowe
      • 12.1. Zasady korzystania z bibliotek
      • 12.2. Biblioteka bitowa
      • 12.3. Biblioteka listowa
      • 12.4. Biblioteka uogólniona
  • Literatura