Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

$ ZOOM H6 + APH 6 rejestrator cyfrowy + akcesoria

01-02-2014, 16:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 849 zł     
Użytkownik gudman
numer aukcji: 3896521756
Miejscowość Siedlce
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 26   
Koniec: 01-02-2014, 16:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kategorie

  • Gitary i akcesoria
  • Instrumenty klawiszowe
  • Instrumenty perkusyjne
  • Sprzęt estradowy
  • Sprzęt studyjny i DJ-ski
  • Oświetlenie

Kontakt

  • F.H.U MIDI Michał Brewczyński
  • Piłsudskiego 41, 08-110 Siedlce      
  • tel/fax: 025 [zasłonięte] 96
  • kom: 694 [zasłonięte] 235, 604 [zasłonięte] 794 
  • email:[zasłonięte]@midi.pl  
                              

Konto: 
Kredyt Bank o/ Siedlce          24 1500 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6631608 [zasłonięte] 016900

Przesyłka


          KURIER OPEK                  
  • Kurier paczka ubezpieczona          Przy wpłacie z góry: 0 zł     
  • Kurier paczka ubezpieczona           Za pobraniem: 0 zł          

Raty

Rzetelna firma


ZOOM H6 + APH 6  rejestrator cyfrowy + akcesoria

Akcesoria zawarte w komplecie z Zoomem H6 :

  • Instrukcja obsługi po polsku (pdf)
  • kapsuła mikrofonu XYH-6 X/Y
  • kapsuła mikrofonu MSH-6 MS
  • Karta pamięci SD (2GB)
  • 4 baterie (LR6) typu AA
  • Oprogramowanie Cubase LE
  • Piankowa nakładka przeciwwietrzna WSH-H6
  • Kabel przyłączeniowy USB
  • Obudowa

Dzięki rewolucyjnemu modelowi H6, naszemu jak dotychczas najbardziej wszechstronnemu mobilnemu urządzeniu do rejestrowania dźwięku, ponownie wyżej zawiesiliśmy poprzeczkę. Dostępne są trzy wymienne kapsuły mikrofonu: X/Y, MS, kierunkowa oraz nasadka z dwoma wejściami zespolonymi XLR/TRS. H6 jest prawdziwym kameleonem w zakresie dźwięków, który dzięki swojemu wstępnemu wzmacniaczowi o wysokiej jakości należy również do najlepiej brzmiących modeli na rynku. Niezależnie czy nagrywanie na żywo, profesjonalne nagrania dźwięku w branży filmowej i wideo czy reportaże elektroniczne: H6 świetnie realizuje każde zadanie.

Główne funkcje (Subhead):

  • Wymieniane kapsuły mikrofonu, szybka wymiana, tak jak w przypadku wymiany obiektywu kamery
  • jednoczesne nagrywanie na sześciu ścieżkach
  • cztery wejścia Mic/Line ze złączami zespolonymi XLR/TRS
  • regulator wzmocnienia (prawdziwy regulator!) i przełącznik PAD -20 dB na wejście
  • zasilanie phantom dla wszystkich wejść głównych: +12/+24/+48 Volt
  • duży kolorowy wyświetlacz LCD, zaokrąglony, aby zapewnić najlepszą czytelność
  • bezpośrednie nagrywanie na nośniki pamięci SD, SDHC i SDXC do 128 GB
  • rozdzielczość do 24 Bit /96 kHz jako pliki WAV kompatybilne z BWF lub wybór formatów MP3
  • funkcje Auto Record, Pre Record i Backup Record - nigdy przegapi się idealnego nagrania!
  • wewnętrzna funkcja Mixdown multitrack na stereo
  • niezależne połączenie monitorowania i odtwarzania
  • wirtualny wskaźnik poziomu VU
  • funkcja Voice Memory, do 99 punktów oznaczeniowych na nagranie
  • funkcja Overdub z maksymalnie 99 nagraniami
  • wbudowane efekty, w tym filtr górnoprzepustowy, kompresor, limiter
  • wbudowane dekodowanie MS
  • funkcje edycji Normalize, Divide i Trim
  • tuner chromatyczny, metronom
  • odtwarzanie w pętli z definiowanymi przez użytkownika punktami rozpoczęcia i zatrzymania
  • zmienna prędkość odtwarzania, 50-150%
  • zmienna wysokość tonów na ścieżce, niezależnie od prędkości odtwarzania
  • złącze USB do wymiany danych z komputerem
  • wielokanałowy interfejs Stereo-USB-Audio do PC/Mac/iPad
  • zaczepy do pasków kamery
  • bezpośrednia możliwość montażu na DSLR lub kamerze za pomocą opcjonalnego złącza montażowego Hot Shoe HS-01.
  • działa z bateriami alkalicznymi lub akumulatorami NiMH wielokrotnego ładowania typu AA
  • ponad 20 godzin eksploatacji z czterema bateriami alkalicznymi typu AA


Wejścia i wyjścia:

Wejścia:

H6 posiada cztery wejścia główne (1-4) oraz dwa wejścia dodatkowe (L, R) do sygnałów z poszczególnych używanych kapsuł mikrofonu (X/Y, MS, kierunkowa lub Dual XLR/TRS Combo). Dostarczona kapsuła XYH-6 X/Y posiada wejście wtórne do podłączenia zewnętrznego sygnału do sygnału mikrofonu lub liniowego przez wejście mini gniazda jack stereo (3,5 mm). Jeśli użyte zostanie to gniazdo, sygnał mikrofonu X/Y zostanie automatycznie wyciszony. Wszystkie cztery wejścia główne H6 (wejścia 1-4) są to gniazda wielofunkcyjne, do których podłącza się wtyczkę XLR oraz wtyczkę jacksymetryczną lub niesymetryczną. Przetwarzają one sygnały mikrofonu i liniowe sygnały dźwięku. Dlatego można podłączać mikrofony zewnętrzne oraz liniowe źródła dźwięku (miksery, przenośne odtwarzacze muzyki, klawiatury, ale też aktywne elektryczne gitary basowe i gitary). Gitary i gitary basowe z pasywnym układem elektronicznym można również podłączać za pomocą miksera lub efektu. Wewnętrzne styki sterownicze zapewniają, że automatycznie w H6 aktywuje się właściwy obwód sterowniczy. Wszystkie złącza H6 są zgodne ze standardem przemysłowym: styk 2 gniazda XLR i końcówka gniazda jack przesyłają biegun dodatni sygnału:

Każde z sześciu wejść (1-4 i L, R) posiada własny regulator wzmocnienia. Ponadto cztery wejścia główne oraz kapsuła EXH-6 zapewniają funkcję PAD -20 dB, aby zapobiegać przesterowaniom przy szczególnie wysokich poziomach dźwięku. Wykorzystanie funkcji PAD w H6 umożliwia rejestrowanie sygnałów, które są o 30 dB głośniejsze i 14 dB cichsze niż w każdym innym rejestratorze przenośnym. Ponadto wszystkie kapsuły wykorzystują stopnie wejściowe o większym napięciu (5 wolt zamiast 3), co pozwala na nagrania bez zniekształceń również przy wysokich poziomach dźwięku. Wbudowany wzmacniacz instrumentalny pozwala na przekazywanie sygnału z najmniejszymi szumami również przy wykorzystaniu długich kabli. Jeśli z H6 mają być zastosowane wysoko jakościowe mikrofony kondensatorowe, należy włączyć odpowiednie zasilanie phantom (+12, +24 lub +48 wolt) w każdym poleceniu menu dla czterech wejść głównych (1-4). Najtańsze mikrofony kondensatorowe z zasilaniem we wtyku (2,5 Volt) można podłączyć do wejścia mini gniazda jack stereo kapsuły X/Y.

Wyjścia:

Wyjście liniowe urządzenia H6 jest wykonane jako niesymetryczne mini gniazdo jack stereo na spodzie obudowy pod wyświetlaczem. Przechodzi przez nie analogowy sygnał wyjściowy stereo z wewnętrznego miksera w H6.

Złącze USB z boku obudowy z prawej strony wyświetlacza LCD zapewnia cyfrowe wyjście dźwięku. Tutaj w zależności od ustawienia „Interfejs audio" w menu USB wychodzi suma stereo lub sześć pojedynczych sygnałów.

H6 posiada również regulowane wyjście słuchawek z boku obudowy z lewej strony wyświetlacza LCD. Aby odsłuchać dźwięk z wyjścia stereo, należy podłączyć słuchawki do wejścia mini gniazda jack 3,5 mm.

H6 posiada wbudowany głośnik z boku obudowy. Pozwala on na szybkie odsłuchiwanie nagrań w trybie mono bez specjalnego okablowania. Głośnik zostanie automatycznie wyłączony, kiedy wyjście liniowe lub słuchawek będzie zajęte.

Nieco X, trochę Y i bardzo dużo stereo



Mikrofon X/Y jest idealny do pokrycia szerokiego obszaru nagrywania, ale jednocześnie do jasnego i określonego odtworzenia sygnałów ze środka -to doskonały wybór dla wszystkich typów nagrań stereo na żywo.

Dostarczona kapsuła XYH-6 X/Y uzupełnia H6 o dwa wyrównane, wysoko jakościowe mikrofony jednokierunkowe. Ten typ mikrofonu jest szczególnie czuły na sygnały dochodzące od przodu, a mniej na dźwięki dochodzące z boku lub z tyłu. Techniczna nazwa to charakterystyka kierunkowa nerkowa. Te mikrofony posiadają największą powierzchnię membrany (14,6 mm), jaką do tej pory zastosowano w mobilnych rejestratorach dźwięku.

Na grafice widać, jak kąt obydwu mikrofonów można łatwo zmieniać względem siebie od 90 do 120 stopni, aby uzyskać szerszą podstawę stereo (US Patent[zasłonięte]81848).


Odtwarzanie stereofonicznych nagrań X/Y w mono umożliwia otrzymanie bardziej pełnego brzmienia dźwięku niż można uzyskać za pomocą mikrofonu. Jeśli kompatybilność mono jest ważna (np. podczas produkcji telewizyjnej), lepszym wyborem może być metoda nagrania M/S środek-bok.

Magia dzięki środkowi i bokowi



Praca z techniką nagrań M/S („środek-bok"): fantastyczna metoda pozwalająca na zmianę podstawowej szerokości stereo również po nagraniu. Dlatego technika ta jest szczególnie korzystna w projektach filmowych, wideo i telewizyjnych. Brzmi jak magia?


Mimo że dostarczana z H6 kapsuła MSH-6 MS wygląda jak pojedynczy mikrofon, zawiera dwa ustawione nad sobą mikrofony. Jeden z mikrofonów w MSH-6 działa jednokierunkowo (jest najbardziej czuły na dźwięk dochodzący z przodu, a mniej na dźwięki z boku i z tyłu), drugi działa dwukierunkowo (ten typ jest bardziej czuły na dźwięki dochodzące z przodu i z tyłu, a mniej na dźwięki z boku).

W kapsule H6 MS jednokierunkowy mikrofon „środkowy" jest skierowany do przodu, a dwukierunkowy mikrofon „boczny" jest obrócony pod kątem prostym w następujący sposób:

Koncepcja związana z nagrywaniem M/S polega na tym, że mikrofon środkowy rejestruje sygnały w obszarze centralnym, a mikrofon boczny generuje przestrzeń i kierunkowość poprzez dodawanie lub odejmowanie informacji bocznych (obydwie strony).

Metoda nagrywania M/S jest zalecana, kiedy do nagrania potrzebny jest zmienny udział przestrzeni. Ta technika jest przeznaczona do nagrań studyjnych, a ze względu na swoją uniwersalność jest mocno zalecana
do nagrań z prób i na żywo.

GWARANCJA 24 MIESIĄCE

POLSKA INSTRUKCJA OBSŁUGI