KOSZTY WYSYŁKI
po wpłacie - 0 zł za pobraniem - 0 zł
SPOSOBY PŁATNOŚCI
• płatności Allegro PayU • przelew na konto • płatność przy odbiorze • gotówka przy odbiorze osobistym • leasing • raty
KONTAKT
Paweł Palicki e-mail: [zasłonięte]@wp.pl tel. 606 [zasłonięte] 22 00 tel. 61 [zasłonięte] 68 gg. [zasłonięte]38614 NASZE BIURO (odbiór osobisty) os. B. Chrobrego 34a Poznań
DLACZEGO MY?
- wzorcowa obsługa klienta - rzetelna firma - 100% pozytywnych komentarzy - gwarancja najniższej ceny - wysyłka w ciągu 24 godzin - odbiór osobisty
|
OPIS
Profesjonalny rejestrator cyfrowy - ZOOM H6 + dodatkowa karta SanDisk 8GB INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM
cena: 1624 zł
Od trzydziestu lat konstruujemy i produkujemy w firmie Zoom innowacyjne produkty o doskonałym brzmieniu. Dzięki rewolucyjnemu modelowi H6, naszemu jak dotychczas najbardziej wszechstronnemu mobilnemu urządzeniu do rejestrowania dźwięku, ponownie wyżej zawiesiliśmy poprzeczkę. Dostępne są trzy wymienne kapsuły mikrofonu: X/Y, MS, kierunkowa oraz nasadka z dwoma wejściami zespolonymi XLR/TRS. H6 jest prawdziwym kameleonem w zakresie dźwięków, który dzięki swojemu wstępnemu wzmacniaczowi o wysokiej jakości należy również do najlepiej brzmiących modeli na rynku. Niezależnie czy nagrywanie na żywo, profesjonalne nagrania dźwięku w branży filmowej i wideo czy reportaże elektroniczne: H6 świetnie realizuje każde zadanie.
Wejścia i Wyjścia: Wejścia H6 posiada cztery wejścia główne (1-4) oraz dwa wejścia dodatkowe (L,R) do sygnałów z poszczególnych używanych kapsuł mikrofonu (X/Y, MS, kierunkowa lub Dual XLR/TRS Combo). Dostarczona kapsuła XYH-6X/Y posiada wejście wtórne do podłączenia zewnętrznego sygnału do sygnału mikrofonu lub liniowego przez wejście mini gniazda jack stereo (3,5 mm). Jeśli użyte zostanie to gniazdo, sygnał mikrofonu X/Y zostanie automatycznie wyciszony. Wszystkie cztery wejścia główne H6 (wejścia 1-4) są to gniazda wielofunkcyjne, do których podłącza się wtyczkę XLR oraz wtyczkę jack symetryczną lub niesymetryczną. Przetwarzają one sygnały mikrofonu i liniowe sygnały dźwięku. Dlatego można podłączać mikrofony zewnętrzne oraz liniowe źródła dźwięku (miksery, przenośne odtwarzacze muzyki, klawiatury, ale też aktywne elektryczne gitary basowe i gitary). Gitary i gitary basowe z pasywnym układem elektronicznym można również podłączać za pomocą miksera lub efektu. Wewnętrzne styki sterownicze zapewniają, że automatycznie w H6 aktywuje się właściwy obwód sterowniczy. Wszystkie złącza H6 są zgodne ze standardem przemysłowym: styk 2 gniazda XLR i końcówka gniazda jack przesyłają biegun dodatni sygnału:
Każde z sześciu wejść (1-4 i L, R) posiada własny regulator wzmocnienia. Ponadto cztery wejścia główne oraz kapsuła EXH-6 zapewniają funkcję PAD -20 dB, aby zapobiegać przesterowaniom przy szczególnie wysokich poziomach dźwięku. Wykorzystanie funkcji PAD w H6 umożliwia rejestrowanie sygnałów, które są o 30 dB głośniejsze i 14 dB cichsze niż w każdym innym rejestratorze przenośnym. Ponadto wszystkie kapsuły wykorzystują stopnie wejściowe o większym napięciu (5 wolt zamiast 3), co pozwala na nagrania bez zniekształceń również przy wysokich poziomach dźwięku. Wbudowany wzmacniacz instrumentalny pozwala na przekazywanie sygnału z najmniejszymi szumami również przy wykorzystaniu długich kabli. Jeśli z H6 mają być zastosowane wysoko jakościowe mikrofony kondensatorowe, należy włączyć odpowiednie zasilanie phantom (+12, +24 lub +48 wolt) w każdym poleceniu menu dla czterech wejść głównych (1-4). Najtańsze mikrofony kondensatorowe z zasilaniem we wtyku (2,5 Volt) można podłączyć do wejścia mini gniazda jack stereo kapsuły X/Y.
Wyjścia Wyjście liniowe urządzenia H6 jest wykonane jako niesymetryczne mini gniazdo jack stereo na spodzie obudowy pod wyświetlaczem. Przechodzi przez nie analogowy sygnał wyjściowy stereo z wewnętrznego miksera w H6.
Złącze USB z boku obudowy z prawej strony wyświetlacza LCD zapewnia cyfrowe wyjście dźwięku. Tutaj w zależności od ustawienia „Interfejs audio” w menu USB wychodzi suma stereo lub sześć pojedynczych sygnałów.
H6 posiada również regulowane wyjście słuchawek z boku obudowy z lewej strony wyświetlacza LCD. Aby odsłuchać dźwięk z wyjścia stereo, należy podłączyć słuchawki do wejścia mini gniazda jack 3,5 mm.
H6 posiada wbudowany głośnik z boku obudowy. Pozwala on na szybkie odsłuchiwanie nagrań w trybie mono bez specjalnego okablowania. Głośnik zostanie automatycznie wyłączony, kiedy wyjście liniowe lub słuchawek będzie zajęte.
Główne funkcje (Subhead)
- wymieniane kapsuły mikrofonu, szybka wymiana, tak jak w przypadku wymiany obiektyw
- jednoczesne nagrywanie na sześciu ścieżkach
- cztery wejścia Mic/Line ze złączami zespolonymi XLR/TRS
- regulator wzmocnienia (prawdziwy regulator!) i przełącznik PAD -20 dB na wejście
- zasilanie phantom dla wszystkich wejść głównych: +12/+24/+48 Volt
- duży kolorowy wyświetlacz LCD, zaokrąglony, aby zapewnić najlepszą czytelność
- bezpośrednie nagrywanie na nośniki pamięci SD, SDHC i SDXC do 128 GB
- rozdzielczość do 24 Bit /96 kHz jako pliki WAV kompatybilne z BWF lub wybór formatów MP3
- funkcje Auto Record, Pre Record i Backup Record - nigdy przegapi się idealnego nagrania!
- wewnętrzna funkcja Mixdown multitrack na stereo
- niezależne połączenie monitorowania i odtwarzania
- wirtualny wskaźnik poziomu VU
- funkcja Voice Memory, do 99 punktów oznaczeniowych na nagranie
- funkcja Overdub z maksymalnie 99 nagraniami
- wbudowane efekty, w tym filtr górnoprzepustowy, kompresor, limiter
- wbudowane dekodowanie MS
- funkcje edycji Normalize, Divide i Trim
- tuner chromatyczny, metronom
- odtwarzanie w pętli z definiowanymi przez użytkownika punktami rozpoczęcia i zatrzymania
- zmienna prędkość odtwarzania, 50-150%
- zmienna wysokość tonów na ścieżce, niezależnie od prędkości odtwarzania
- złącze USB do wymiany danych z komputerem
- wielokanałowy interfejs Stereo-USB-Audio do PC/Mac/iPad
- zaczepy do pasków kamery
- bezpośrednia możliwość montażu na DSLR lub kamerze za pomocą opcjonalnego złącza montażowego Hot Shoe HS-01.
- działa z bateriami alkalicznymi lub akumulatorami NiMH wielokrotnego ładowania typu AA
- ponad 20 godzin eksploatacji z czterema bateriami alkalicznymi typu AA
Przykładowe zastosowanie:
Nagrania koncertowe Na ilustracji pokazano, w jaki sposób wykorzystywać H6 typowo do nagrań na żywo z koncertów. W takim przypadku stosuje się kapsułę mikrofonową XYH-6 X/Y, aby zarejestrować dźwięki ze sceny w stereo. Ponadto przez wejścia 1 i 2 rejestrowany jest sygnał stereo z miksera nagłośnienia. Przez kilka zewnętrznych mikrofonów na wejściach 3 i 4 można również zarejestrować na nagraniu dźwięki publiczności.
Nagrania na miejscu podczas kręcenia materiałów filmowych W przykładzie na ilustracji pod spodem stosuje się kapsułę mikrofonu MSH-6 MS do nagrywania głównego źródła dźwięku w stereo. Zewnętrzne mikrofony na żurawiu lub mikrofony przypinane podłącza się do wejść 1 i 2, aby oddzielnie nagrać mowę artysty. Kolejna para mikrofonów zewnętrznych (wejścia 3 i 4) używana jest do drugiego nagrania stereo. Za jej pomocą rejestruje się tą samą scenę z innej perspektywy, na przykład innego aktora. Korzystając z kapsuły mikrofonu MS można za pomocą dekodera MS wbudowanego w H6 regulować podstawową szerokość stereo głównego źródła dźwięku według potrzeby jeszcze również podczas postprodukcji.
ENG/EB – elektroniczne gromadzenie wiadomości H6 to idealny partner dźwiękowy w zakresie elektronicznego gromadzenia wiadomości (ENG/EB), szczególnie podczas wykorzystania z opcjonalnym mikrofonem kierunkowym shotgun SGH 6, tak jak na przykładzie z prawej strony. SGH-6 jest tu wykorzystywany do zarejestrowania centralnego rezultatu na ścieżce L/R. Ze względu na wąski zakres koncentracji mikrofonu kierunkowego względem mikrofonów konwencjonalnych, SGH 6 jest idealnym wyborem do rejestrowania aktualnych wydarzeń z odległości. Ponadto SGH-6 idealnie nadaje się do przekazywania specyficznych częstotliwości ludzkiego głosu. Dwa oddzielne mikrofony ręczne dla osoby przeprowadzającej wywiad i jego rozmówcy są podłączane do wejść 1 i 3 z opcją rezerwową w postaci mikrofonów przypinanych na wejściach 2 i 4. Wbudowane efekty H6 oraz jego wydajne funkcje miksowania sprawiają, że urządzenie jest idealnym rozwiązaniem do nagrań na zewnątrz. Filtr górnoprzepustowy można stosować do redukowania szumów wiatru, a kompresor/limiter do odpowiedniego zagęszczenia zakresu dynamiki, żeby poprawić jakość do emisji. Sześć ścieżek nagrania można wewnętrznie miksować do stereofonicznego pliku MP3, aby przesyłać do nadawcy oszczędzając miejsce.
Nagrania z prób Chcesz nagrać swój zespół w sali prób? Nie ma problemu, za pomocą opcjonalnej kapsuły EXH-6 Dual XLR/TRS można na urządzeniu H6 nagrać sześć dyskretnych ścieżek mikrofonów i liniowych.
W tym przykładzie podmiksowanie stereo mikrofonu perkusji z miksera nagłośnienia jest prowadzone do wejść L/R H6 przez kapsułę EXH-6. Cztery wejścia główne wykorzystywane są w następujący sposób: mikrofon wokalisty jest podłączony do wejścia 1, a mikrofon przed wzmacniaczem gitarowym do wejścia 2. Bezpośredni sygnał z aktywnego instrumentu basisty zostaje podłączony do wejścia 3, a klawisze elektroniczne do wejścia 4. W ten sposób wszystkie instrumenty i wokal mają oddzielną ścieżkę lub tak jak w przypadku perkusji dwie ścieżki. Rozdzielenie wszystkich instrumentów i wokalu na sześć ścieżek zapewnia uniwersalność, jakiej nie dają inne rejestratory przenośne. Podczas odsłuchiwania nagrania mogą przyjść nowe pomysły. Tutaj pojawia się wydajna funkcja Overdub H6. Możliwe jest niezależne zarejestrowanie każdej ze ścieżek w maksymalnie 99 nagraniach. Później można więc zmodyfikować piosenkę.
Specyfikacja:
Nośniki pamięci
|
Karta pamięci SD: 16MB do 2GB Karta pamięci SDHC: 4MB do 32GB Karta pamięci SDXC: 64MB do 128GB
|
Wejścia
|
Wejście L/R
|
XY mic (XYH-6) Mic Type: Unidirectional Sensitivity: –41 dB, 1 kHz at 1 Pa Input Gain: –∞ to 46.5 dB Maximum Sound Pressure Input: 136 dB SPL [MIC/LINE IN] Connector: 1/8" stereo mini jack Input Gain: –∞ to 46.5 dB Input Impedance: 2 kΩ Plug-in Power: 2.5V supported
|
MS mic (MSH-6) Mic Types: Unidirectional and bi-directional Sensitivity: –37 dB, 1 kHz at 1 Pa (unidirectional), –39 dB, 1 kHz at 1 Pa (bi-directional) Input Gain: –∞ to 42.5 dB Maximum Sound Pressure Input: 120 dB SPL (unidirectional), 122 dB SPL (bi-directional)
|
Wejścia 1 do 4
|
Connectors: XLR/TRS combo jacks (XLR: 2 hot / TRS: TIP hot) Input Gain (PAD OFF): –∞ to 55.5 dB Input Gain (PAD ON): –∞ to 35.5 dB Input Impedance 6.8kΩ Maximum Input Level: +22 dBu (PAD ON) Phantom Power: +12V / +24V / +48V Equivalent Input Noise (EIN): –120 dBu or less
|
Wyjścia
|
Line Out
|
Connector: 1/8" stereo mini jack Rated Output Level: –10 dBu (when output load impedance is 10 kΩ or more)
|
Phone Out
|
Connector: 1/8" stereo mini jack Output Level: 20 W + 20 W (into 32Ω load)
|
Wbudowany głośnik
|
400 mW/8 Ω mono speaker
|
Formaty nagrywania
|
[WAV setting] Sampling Frequency: 44.1/48/96kHz Bit Rate: 16/24-bit (Mono/Stereo, BWF-compliant) Maximum Simultaneous Recording Tracks: 8 tracks (6 tracks + L/R backup) Backup recording: 12dB lower than set L/R input gain [MP3 setting] Sampling Frequency: 44.1kHz Bit Rate: 48–320 kbps Maximum Simultaneous Recording Tracks: 2 tracks
|
Czas nagrywania (z kartą 2GB)
|
03:08:00 (44.1kHz/16-bit WAV) 34:43:00 (128kbps MP3)
|
Ekran
|
2.0-cale, kolorowy, LCD (320 x 240 pixeli)
|
USB
|
[Mass Storage Class operation] Klasa: USB2.0 High Speed [Audio Interface operation: Multi-track mode] Class: USB2.0 High Speed Inputs / Outputs: 6 / 2 Sampling Frequency: 44.1/48/96kHz Bit Rate: 16/24bit Note: Use with Windows requires a driver, but Macintosh does not. [Audio Interface operation: Stereo mode] Class: USB2.0 Full Speed Inputs / Outputs: 2 / 2 Sampling Frequency: 44.1/48kHz Bit Rate: 16 bit Note: iPad operation supported in stereo mode only.
|
Czas pracy na bateri (z bateriami alkalicznymi)
|
XY mic, 44.1kHz/16-bit (stereo x 1): 21 hours XY mic and Inputs 1, 2, 3 and 4 used, 96kHz/24-bit (stereo x 3): 9 hours 45 minutes Note: The above times are estimates. Approximate continuous recording times when using battery power were calculated using our own testing method. They may differ greatly depending on operating conditions.
|
Zasilanie
|
Baterie AA (LR6) x 4 Przejściówka sieciowa: AD-17 (DC5V/1A/USB-type) (opcjonalniel) Możliwy tryb USB bus power
|
Wymiary
|
H6: 77.8mm(Sz)x 152.8mm(G)x 47.8mm(W) XYH-6: 78.9mm(Sz)x 60.2mm(G)x 45.2mm(W) MSH-6: 58.0mm(Sz)x 67.6mm(G)x 42.1mm(W)
|
Waga
|
H6: 280g (bez bateri) XYH-6: 130g MSH-6: 85g
|
W komplecie
|
Instrukcja obsługi, XYH-6 kapsuła mikrofonu X/Y, MSH-6 kapsuła mikrofonu MS, karta SD (2GB), 4 x baterie AA (LR6), Oprogramowanie Cubase LE, Piankowo osłona przeciwwietrzna WSH-6S, kabel USB, obudowa
|
Akcesoria opcjonalne
|
SGH-6 mikrofon typu Shotgun (mikrofon kierunkowy), Kapsuła przyłączeniowa EXH-6 Dual XLR/TRS Combo, HS-1 Hot Shoe Mount, Zestaw akcesoriów APH-6 z RCH-6 kablowy pilot zdalnego sterowania, AD-17 Przejściówka sieciowa typu USB, Nakładka przeciwwietrzna WSH-6H, Torba
|
ZESTAW NOWY ORYGINALNIE ZAPAKOWANY Instrukcja w j.polskim na CD lub maila.
GWARANCJA 24 miesiące
|