Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Znam Cię na wylot. Jak rozpoznać treści i emocje

19-01-2012, 22:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 20 zł      Aktualna cena: 20 zł     
Użytkownik Myth81
numer aukcji: 2041972830
Miejscowość ŁÓDŹ
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 19   
Koniec: 15-01-2012 15:44:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka :

Znam Cię na wylot. Jak rozpoznać treści i emocje mowy ciała

Autorzy:    Gregory Hartley, Maryann Karinch
Data wydania:    2009/07
Stron:    264 
Polskie wydanie !


Człowiek, czyli otwarta księga
  • Demaskuj ukryte intencje
  • Kontroluj każdą sytuację
  • Nie daj sobą manipulować
Najlepsi szpiedzy mogli pochwalić się niezwykłą, intuicyjną znajomością ludzkiej psychiki. Ta książka pozwoli każdemu zastosować ich umiejętności w codziennym życiu
Thomas Boghardt,
historyk z International Spy Museum, Washington D.C.

Szpieg czai się w Tobie

Umiejętność odpowiedniej interpretacji języka, jakim przemawia do Ciebie ludzkie ciało, daje niezwykłą władzę. Pozwala przejąć kontrolę nad dowolną sytuacją, zarówno podczas spotkania towarzyskiego, jak i ważnej rozmowy biznesowej. Umożliwia Ci zdemaskowanie wszelkich skrywanych uczuć i intencji Twojego rozmówcy, czyniąc go całkowicie bezbronnym wobec tego tajnego oręża. Co więcej, daje szansę manipulowania przeciwnikiem, nieświadomym, jak wpływają na niego Twoje gesty, mimika, pozornie niewiele znaczące słowa.

Wiedza, którą oferuje Ci ta książka, to nie żaden akademicki bełkot. Jest ona wynikiem wielu lat doświadczeń -- negocjacji w biznesie, rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na kierownicze stanowiska oraz pracy w warunkach szkodliwych dla zdrowia. Nie daj się nabrać na rady ekspertów piszących o ludzkich wzorcach zachowań. Nie ma czegoś takiego, jak uniwersalny szyfr, którym można rozpracować każdego. Zdobądź praktyczne umiejętności, poufne informacje i nie pozwól sobie w kaszę dmuchać.

Dowiedz się, jak:
  • odczytywać pierwsze oznaki zniecierpliwienia;
  • szybko nawiązywać nić porozumienia z klientem;
  • zauważać prawdziwą miłość lub szczerą przyjaźń;
  • budzić zaufanie i przekonywać ludzi bez słów;
  • rozpoznawać osoby kompetentne i uczciwe.