Opis: Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:- nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,- zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,- promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,- śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Barefoot Darren, Szabo Julie
- Podtytuł: Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
- Języki: polski
- Seria cyklu: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Kod wydawcy: 30787
- Wydanie: 2
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 276
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.394
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64337
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64337
- Wysokość: 12
- PKWiU: 58.11.1
|