Opis: Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ichrozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ
|
|
- Autorzy: Barefoot Darren, Szabo Julie
- Podtytuł: Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
- Tłumaczenie: Andrusiewicz Joanna
- Języki: polski
- Seria cyklu: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Kod wydawcy: 30787
- Rok wydania: 2011
- Objętość: 276
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.41
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64110
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64110
- Wysokość: 13
- PKWiU: 58.11.1
|