Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zmysły Dla Zysku Marketing Sensoryczny W Praktyce

14-10-2014, 7:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30.99 zł     
Użytkownik naszamuza_com
numer aukcji: 4605844111
Miejscowość Piaseczno
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 5   
Koniec: 14-10-2014 07:16:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Skowronek, Iwona  Zmysły Dla Zysku. Marketing Sensoryczny W Praktyce

Iwona Skowronek  
Zmysły Dla Zysku. Marketing Sensoryczny W Praktyce 
   Książka 
 
 > > >
Pełny opis produktu
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.
 Tytuł:Zmysły dla zysku
 Oprawa:Miękka ze skrzydełkami
 Format:14,5x20,5 cm
 Liczba stron:272
 Rok wydania:2014
 Numer wydania:1
 Szczegóły
Wydawnictwo:Poltext Poltext
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]56130 978[zasłonięte][zasłonięte]56130
Data wydania:2[zasłonięte]014-02
 Waga produktu:434 g.