Syntetyczny, supernowoczesny wielosezonowy olej z unikalnymi właściwościami eksploatacyjnymi. Wyprodukowano według technologii „mid SAPS” z wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych, wiodących producentów europejskich. Swoimi właściwościami przewyższa amerykańskie, europejskie czy producentów samochodów – wymagania. Szczególnie przydatny w dzisiejszych samochodach z wysilonymi silnikami uzbrojonymi w turbosprężarkę, intercooler a także benzynowych czy zasilanych gazem. Rekomendowany jest do stosowania w silnikach spełniających Euro-4 z podwyższoną normą w zakresie czystości spalin, wyposażonych w trójstopniowy katalizator (TWC) lub filtr sadzy (DPF). Posiada unikalne właściwości zabezpieczające jakie pozostają stabilnymi także przy przedłużonych terminach wymiany oleju.
Olej bazowy: oleje bazowe syntetyczne uzyskane zgodnie z technologią „mid SAPS” wiodących producentów europejskich. Uzupełniony najlepszym specjalnym pakietem współczesnych dodatków i zawiera zatomizowany rewitalizant XADO.
Zakres temperatur stosowania: od -30°C do +40°C Dane techniczne:
- Gęstość w 20°C (kg/l) 0,850
- Lepkość w 100°C (mm2/s ) 14,1
- Lepkość w 40°C (mm2/s) 85,2
- Lepkość w -20°C (mPa s) 6310
- Indeks lepkości 170
- Temperatura zapłonu (°C) 212
- Temperatura płynięcia (°C) < -39
- Temperatura dobrego uruchomienia (°C) -30
- Popiół siarczanowy (mas.%) 0,795
- TBN(l.zasadowa) (mgKOH/g) 7,6
Spełnia certyfikaty międzynarodowe:
SAE 5W-40 |
ACEA A3/B3/B4/C3 |
API SM/CF |
|
Spełnia dopuszczenia producentów samochodów:
BMW Longlife-04 |
VW 502.00/505.00/505.01 |
MB 229.1, 229.3, 229.31 |
Porsche A40 |
Ford M2C-917A |
Renault RN0710 |