10W-40 SL/CI-4 Półsyntetyczny olej silnikowy o wysokich właściwościach eksploatacyjnych. Zawiera zatomizowany rewitalizant XADO. Przeznaczony do silników pojazdów osobowych i ciężarowych. Bardzo dobre właściwości zostały zabezpieczone najlepszym na dzień dzisiejszy pakietem dodatków specjalnie do niego opracowanym. Swoimi charakterystykami przewyższa wymagania norm i standardów tak światowych jak i producentów samochodów. Stosuje się do wszelkiego typu silników – wielozaworowych, z turbosprężarką i wtryskiem bezpośrednim. Uniwersalny w rodzajach pojazdów oraz wielosezonowy, dobrze i stabilnie zabezpieczający przy docieraniu i dalszej eksploatacji Dodatek rewitalizanta XADO zabezpiecza silnik przed zużyciem, co oznacza że stan silnika jest niemal niezmienny przez cały okres eksploatacji.
Pakiet dodatków zawiera zatomizowany rewitalizant XADO.
Olej bazowy: Uzyskany z ropy naftowej szelfu Morza Północnego jako wynik kompleksowej rafinacji i syntezy hydrokrakowania (HC).
Temperatury stosowania: od -25°C do +40°C.
Informacja techniczna: Gęstość w 20°C (kg/L) 0,8705
- Lepkość w 100°C (mm2/s) 14,9
- Lepkość w 40°C (mm2/s) 99,7
- Lepkość w -20°C (mPa s) 6390
- Indeks lepkości 156
- Temperatura zapłonu (°C) 211
- Temperatura płynięcia (°C) < -36
- Temperatura dobrego uruchom. (°C) -25
- Popiół siarczanowy (mas.%) 1,37
- TBN(L.zasadowa mgKOH/g) 10,3
Spełnia certyfikaty:
SAE 10W-40 |
ACEA A3/B3/B4/E7 |
API SL/CI-4 Plus/CH-4/CG-4/CF-4/CF |
Global DHD-1 |
Spełnia dopuszczenia producentów pojazdów:
VW 500.00/505.00 |
Mack EO/M PLUS |
MB 228.3, 229.1 |
MTU Type 2 |
Volvo VDS-2, VDS-3 |
Cummins 20,071/2/6/7/8 |
Renault (RVI) RLD |
Allison C-4 |
MAN 3275 |
ZF TE-ML 02C/03A/04B/04C/07 |
Wygląd opakowania może odbiegać od prezentowanego na zdjęciach. W zależności od dostawy towar może być dostarczony w plastikowych kanistrach podobnych do tego zaprezentowanego na zdjęciu poniżej.