Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZMIANA REGUŁ GRY W BIZNESIE - LAFLEY - NOWA !!!!!

19-01-2012, 22:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 57 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2003961875
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2012 14:15:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
Warszawa
Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl
Pracujemy:
od pon. do piątku

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
ZMIANA REGUŁ GRY W BIZNESIE
JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY I ZYSKI PRZEZ INNOWACJE
 

ZMIANA REGUŁ GRY W BIZNESIE - LAFLEY - NOWA !!!!!

Autor: A.G. Lafley, Ram Charan
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2010
Okładka: twarda
Wymiary: 158 x 233
Ilość stron: 400
ISBN:[zasłonięte]978-83040-96-5

Cena detaliczna: 69,90
V
Opis: Jak zwiększyć i utrzymać organiczny wzrost przychodów i zysków, bez względu na to, czy zarządzasz całym przedsiębiorstwem, czy jesteś świeżo upieczonym menedżerem.
W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku przypadającego na jedną akcję wyniósł 12 procent. Jak to możliwe?
A.G. Lafley i jego kadra zarządzająca wdrożyli kulturę innowacji we wszystkich podejmowanych przez P&G działaniach. Dzięki temu stworzyli nowe rynki i zdobyli nowych klientów.
A.G. Lafley i Ram Charan w inspirujący sposób opowiadają, jak P&G oraz takie firmy, jak Honeywell, Nokia, LEGO, GE, HP i DuPont stały się innowatorami. Książka ta pomoże ci:
•    skoncentrować się na potrzebach klienta i konsumenta, a nie prezesa czy kadry menedżerskiej,
•    wdrożyć innowacje w celu budowania dojrzałego biznesu,
•    przyśpieszyć wzrost i zwiększyć marże, jakie osiągasz w swojej działalności,
•    zdobyć nowych klientów, tworząc nowe rynki,
•    odświeżyć model swojego biznesu,
•    wyjść poza ramy swojego przedsiębiorstwa i wykorzystać olbrzymi potencjał wiedzy i innowacyjności, jaki oferuje cały świat,
•    wprowadzić kulturę innowacji do podstawowych procesów podejmowania decyzji,
•    zarządzać ryzykiem,
•    stać się liderem innowacji.
Żyjemy w świecie niespotykanych dotychczas zmian i globalnej konkurencji. Znajdujemy się w obliczu sytuacji, w której jeden produkt bardzo szybko staje się nieodróżnialny od drugiego. Dlatego też innowacje są najlepszym sposobem na odniesienie sukcesu w biznesie, a być może sposobem jedynym. Zarządzanie innowacjami nie jest jakimś odosobnionym, konkretnie zdefiniowanym działaniem. Wdrożenie kultury innowacji jako podstawowej, integralnej siły napędowej przedsiębiorstwa, które chce rozwijać się organicznie i stale odnosić sukcesy, powinno stanowić podstawowe zadanie każdego menedżera w organizacji.
Ta innowacyjna książka pomoże ci stać się liderem nowej generacji i poprawić jakość zarządzania w twojej firmie.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.