Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Logika, Socjologia, Filozofia Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Historia. Archeologia. Dokument > Historia poszczególnych krajów i krain > Historia Europy > Historia Niemiec Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
|
|
| | |
| | Niniejsza publikacja dotyczy kondycji współczesnego niemieckiego systemu medialnego. Przyczyn dokonujących się przekształceń autorka upatruje w samym systemie i w jego otoczeniu. Są to: rozbudowany rynek medialny przekraczający możliwości percepcji odbiorców, rozwój komunikowania publicznego oraz upowszechnienie się komunikacji interpersonalnej.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. | | Tytuł: | Zmiana paradygmatu? | | Oprawa: | miękka | | Liczba stron: | 240 | | Rok wydania: | 2013 | |
| | | Wydawnictwo: | Aspra | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]54544 978[zasłonięte][zasłonięte]54544 | | Data wydania: | 2[zasłonięte]013-09 |
|
| | | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |