Prosimy przed zakupem zapoznać się ze stroną o mnie. Są tam ważne informacje dot. wysyłki, zwrotów, reklamacji, numer konta, adres i dane firmy i inne.
Sprzedajemy różne akcesoria car-audio. Można je kupić na naszym koncie na różnych aukcjach. Koszt wysyłki będzie zawsze jeden. Warto sprawdzić. Proszę kliknąć myszką na obrazkach - pojawią się nasze oferty.
Po wyjęciu fabrycznego radia trzeba założyć specjalną przelotkę-kostkę-złącze ISO żeby dopasować wtyczki od nowego radia do wtyczek od instalacji fabrycznej samochodu. Oferowana na naszej aukcji kostka iso do tego służy.
Sprzedajemy na tej aukcji kostki ISO najwyższej jakości. Złącza mają piny zabezpieczone przed korozją, które nie śniedzieją i dają dobry stabilny kontakt. Kable w złączkach są zrobione z czystej miedzi beztlenowej, które przewodzą prąd bez spadków napięć.
Przewody są opisane. To bardzo dobry jakościowo produkt sprawdzony od wielu lat.
Model samochodu:
- Daewoo Lanos 1997->
- Daewoo Leganza 1997->
- Daewoo Nubira 1997->
- Daewoo Rezzo 1997->
- Daewoo Tacuma 1997->
- Deawoo Matiz 1998->
- SsangYong Korando 2002->
- SsangYong Kyron
- SsangYong Musso 2002->
- SsangYong Rexton
- SsangYong Rodius
- Suzuki Kalos 2002->
Na tej aukcji oferujemy zupełnie nowe złącza, zintegrowane z dodatkowym kondensatorem służącym jako dodatkowe źródło energii dla nowego radia. Proszę pamiętać, że najnowsze radia to potężne źródła mocy, dopasione w najróżniejsze funkcje a co za tym idzie bardzo prądożerne urządzenia. Żeby zapewnić komfort przy słuchaniu muzyki szczególnie dla tych którzy lubią dobry BASS proponujemy zintegrowaną kostką ISO z kondensatorem mocy.
+
Dlaczego w układach zasilających i końcówkach mocy stosuje się kondensatory? Ponieważ kondensator gromadzi ładunek.
Dlaczego przy wzmacniaczach mocy w samochodach zakłada się ogromne kondensatory 1-3F.
Wzmacniacz zarówno ten zewnętrzny jak i ten w radiu samochodowym potrzebuje prądu. Najwięcej prądu potrzebne jest podczas uderzenia basu.
Jeżeli brakuje wzmacniaczowi prądu to słychać charczenie.
Kondensator jest tak zrobiony, że podczas uderzenia basu oddaje do instalacji swój ładunek, a w jego przerwie potrafi się szybko doładować.
Cykle ładowania i rozładowania to ułamki sekund.
POMIĘDZY UDERZENIAMI BASU KONDENSATOR BARDZO SZYBKO ŁADUJE SIĘ Z AKUMULATORA, ŻEBY ODDAĆ CAŁY SWÓJ ŁADUNEK DO WZMACNIACZA W RADIU SAMOCHODOWYM
Im większa pojemność kondensatora tym większy potrafi zgromadzić w sobie ładunek.
Podczas dużego basu wzmacniacz ciągnie prąd z akumulatora przez kable, na których pod wpływem przepływającego dużego prądu spada napięcie.
Ale w kondensatorze jest zgromadzony ładunek i wtedy kondensator oddaje go do wzmacniacza, poprawiając liniowość pracy i zwiększając jego moc oraz bas.
KIEDY WZMACNIACZ POTRZEBUJE MOCY NA BASS KONDENSATOR W UŁAMKU SEKUNDY ODDAJE MU CAŁY ZGROMADZONY W SOBIE ŁADUNEK PRZEZ CO BASU JEST WIĘCEJ I JEST NIŻSZY.
Do wielkich wzmacniaczy zakłada się kondensatory o pojemności 1-5 Faradów. To wielka pojemność.
Radio samochodowe nie ma takiej mocy i dlatego wystarczy mu kondensator 10000uF = 0,01F. To wystarczy dla potrzeb wzmacniacza w radiu.
Ponadto oprócz uzupełniania mocy kondensator służy również do niwelowania zakłóceń z instalacji samochodowej.
Widzieliście jak przy bardzo głośnym słuchaniu przy dużym basie przygasa podświetlanie w radiu? To wzmacniaczowi brakuje prądu. Kondensator to zniweluje.
Kondensator jest przylutowany od strony wejścia do radia do żółtego przewodu [+12 constans]. Jest to dodatni przewód na zasilanie. Minus kondensatora dolutowany jest do masy.
Oferowane złącze iso zachowuje swoje podstawowe właściwości - pozwoli podłączyć nowe radio do fabrycznej instalacji samochodu i ponadto podniesie komfort odtwarzanego dźwięku.
Zastosowany kondensator ma zakres temperatur od -50 do 105 st Celsujsza, jest mały ale bardzo bezpieczny.
Podniesie jakość i nic nie zepsuje.
Zapraszamy do zakupu.