Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji NOWA!

31-01-2014, 21:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 3907371963
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 2   
Koniec: 31-01-2014 21:10:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-

Wysyłka

(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)

Wpłata

mBank
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135 4[zasłonięte]210 00

(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

Opis aukcji

Renata Gardian

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej


- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2010
- Format: B5
- Stan: NOWA
- Okładka: miękka
- Ilość stron:
170



Nasza cena: 28,00 PLN

 

 

OPIS:

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.

Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.

Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą i jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.


Spis treści

 

Wstęp

Definicje, rys historyczny i podział prostytucji
Pojęcie prostytucji
Prostytucja w świetle przepisów prawnych
Historia prostytucji

Etiologia i skutki prostytucji oraz próba przybliżenia zjawiska sponsoringu
Teorie rozwoju prostytucji
Nurt biologiczno-psychologiczny
Nurt społeczno-ekonomiczny
Nurt kulturowo-środowiskowy
Prostytucja a AIDS
Prostytucja a zjawisko sponsoringu

Metodologia badań własnych
Przedmiot i cele badań
Problemy i pytania badawcze
Opis narzędzia badawczego
Dobór próby, organizacja i przebieg badań
Charakterystyka badanych kobiet
Charakterystyka badanych mężczyzn
Obraz siebie
Inicjacja seksualna
Relacje z rodziną i znajomymi
O sponsorze i sponsoringu
Marzenia (plany na przyszłość)
Etiologia uwarunkowań sponsoringu
Badania internetowe – klienci
Prezentacja danych wszystkich mężczyzn,
którzy odpowiedzieli na ogłoszenie
Prezentacja osób, z którymi nawiązałam kontakt

Podsumowanie
Wstęp
Odpowiedzi na pytania szczegółowe
Odpowiedzi na pytania główne
Wnioski i wskazówki dla działań profilaktycznych
i resocjalizacyjnych

 

Bibliografia

Aneks


 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Kontakt

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

nr tel.: 668 [zasłonięte] 313