Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiec

28-02-2012, 14:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.50 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716841
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:34:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Email: [zasłonięte]@arik.pl
[zasłonięte]@vp.pl
kom: 0510 [zasłonięte] 753










Stron: 172
Format: B5
Rok wydania: 2007
Oprawa: miękka, klejona, folia

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Renata Gardian

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.

Spis treści

Wstęp

Definicje, rys historyczny i podział prostytucji
Pojęcie prostytucji
Prostytucja w świetle przepisów prawnych
Historia prostytucji

Etiologia i skutki prostytucji oraz próba przybliżenia zjawiska sponsoringu
Teorie rozwoju prostytucji
Nurt biologiczno-psychologiczny
Nurt społeczno-ekonomiczny
Nurt kulturowo-środowiskowy
Prostytucja a AIDS
Prostytucja a zjawisko sponsoringu

Metodologia badań własnych
Przedmiot i cele badań
Problemy i pytania badawcze
Opis narzędzia badawczego
Dobór próby, organizacja i przebieg badań
Charakterystyka badanych kobiet
Charakterystyka badanych mężczyzn
Obraz siebie
Inicjacja seksualna
Relacje z rodziną i znajomymi
O sponsorze i sponsoringu
Marzenia (plany na przyszłość)
Etiologia uwarunkowań sponsoringu
Badania internetowe – klienci
Prezentacja danych wszystkich mężczyzn,
którzy odpowiedzieli na ogłoszenie
Prezentacja osób, z którymi nawiązałam kontakt

Podsumowanie
Wstęp
Odpowiedzi na pytania szczegółowe
Odpowiedzi na pytania główne
Wnioski i wskazówki dla działań profilaktycznych
i resocjalizacyjnych

Bibliografia

Aneks