Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4
ZIPP PR 50
Idealny pojazd dla początkującego kierowcy, o kształtach prawdziwego motocykla i wyjątkowo sportowej stylizacji. Charakteryzuje się krótkim rozstawem osi – co poprawia jego poręczność i ułatwia manewrowanie. Pozycja kierowcy jest mocno pochylona, chroni się on za małą owiewką aerodynamiczną przed naporem powietrza. .
Dla poprawy bezpieczeństwa zastosowaliśmy hamulce tarczowe przód i tył, które charakteryzują się dużą skutecznością hamowania, zwłaszcza w coraz to bardziej zakorkowanych miastach. Dużą zaletą tego pojazdu jest odpowiednio zastosowana przekładania, która charakteryzuje się optymalnym doborem przełożenia na poszczególnych biegach.
Dzięki odpowiedniemu obliczeniu skrzyni biegów, mogliśmy zastosować szeroką gumę z tyłu 140/70- R16, co jest wyjątkowe w tego typu pojeździe o pojemności 50 cm3. Jak wiadomo czym szersza opona tym większy współczynnik tarcia oraz oporu jaki musi pokonać koło na styku opona-podłoże. Z drugiej strony zastosowanie takie opony daje dużo zalet a szczególnie wyróżniłbym przyczepność, która z krótkim rozstawem osi cechuje PRO 50 do pokonywania ciasnych zakrętów. Odpowiednio dobrane przełożenia skrzyni biegów, zębatki przedniej i tylnej charakteryzuje PRO 50 jako dynamiczny motorower o wyglądzie ścigacza.
Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
DANE TECHNICZNE
Pojemność
49 ccm
Sprężanie
7,3:1
Moc maks.
3,9 KM przy 8500 obr/min
Maks. moment obrotowy
2,5 Nm przy 7500 obr/min
Starter
elektryczny lub nozny CDI
Podwozie
Rama z rury stalowej
Zawieszenie p/t
widelec teleskopowy/wahacz stalowy, jeden centralny element resorująco-tłumiący
Hamulec p/t
hydrauliczny tarczowy/ hydrauliczny tarczowy
Opony p/t
110/70 -16, 140/70- 16
Kolorystyka czarno-czerwony
czarny zielony niebieski