Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZINGERMAN'S GUIDE TO GIVING GREAT SERVICE

25-10-2014, 5:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 102.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640219815
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 05:27:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13014, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88142, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23834, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06047, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49096, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13014, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88142, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23834, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06047, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49096

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Zingerman's Guide to Giving Great Service

ZINGERMAN'S GUIDE TO GIVING GREAT SERVICE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ari Weinzweig
Language: English
Publisher: Hyperion Books
Publication Date: Dec 2004
Dimensions: 19.4 x 13.4 x 1.7 cm
Format: Hardcover
Pages: 129
Condition: NEW
Product_ID: 14A1CA1436

 

 

Entrepreneurial phenomenon Ari Weinzweig, co-founder of the much-loved Zingerman's Deli, shares the secrets to providing world-class customer service. Zingerman's in Ann Arbor, Michigan, is a beloved deli with some of the most loyal clientele around. It has been praised for its products and service in media outlets far and wide, including the New York Times, Men's Journal, Inc. Magazine, Esquire, Atlantic Monthly, USA Today, and Fast Company. And what started out as a small deli has grown to a flourishing restaurant, catering service, bakery, mail-order operation, creamery, and training business. Booming business and loyal customers are proof enough that the Zingerman's team knows a thing or two about customer service. Now in Zingerman's Guide to Giving Great Service, co-founder Ari Weinzweig shares the unique Zingerman method of treating customers, giving the reader step-by-step instructions on what to teach staff, how to train them, how to implement the training, how to measure their success, and finally, how to reward performance. Some of Zingerman's time-tested principles: --Customers who get a great product but poor service won't be as loyal as those who are disappointed with a product but get great service.--You'll get more complaints if people believe you care enough to listen to them. And that's a good thing.--Employees who are rewarded, respected, and well cared for treat customers the same way.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.