Zildjian GEN16 AE CYMBAL
BOXSET 480
Gen16 to nowa droga dla perkusistów. Talerze doskonale sprawdzają się do bardzo cichego grania akustycznego (blok) lub do każdego zestawu elektronicznego, na którym będziemy chcieli grać, poszukując naturalnych brzmień. Talerze są perfekcyjnym rozwiązaniem do pracy studyjnej.
Zestaw jest nowy.
Gwarancja: 24 miesiące
stara cena: 4149 zł
nowa cena: 1699 zł
CECHY
AE BOX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć:
- 14" AE Hi-Hat
- 18" AE Crash
- 20" AE Ride
- cyfrowy procesor AE Cymbal
- okablowanie AE 5
- oprogramowanie
- zestaw do montażu procesora
TEST SPRZĘTU Z MAGAZYNU GITARZYSTA:
„Pierwsze, co się rzuca w oczy to niklowane wykończenie talerzy odchodzące od tradycyjnych form wykończeń, do jakich przyzwyczaiły nas firmy talerzowe. Dodatkowo, albo nawet przede wszystkim, talerze są całe drobno podziurawione. Właśnie to wpływa na ich bardzo ciche brzmienie.
Jak działają? Gdy w nie uderzamy, słyszymy najprawdziwsze talerze perkusyjne, tylko o 60-70 % bardziej ciche . Mamy do czynienia z talerzem perkusyjnym, a nie z gumowym padem czy też innym materiałem, mającym zastępować nam blaszkę.
Pod talerzem umieszczona jest najważniejsza rzecz - okrągła nakładka-pickup, która świecąc dodaje talerzom jeszcze więcej kosmicznego uroku. Najważniejsze jednak, że na nakładce znajduje się podwójny pick-up, który będzie nam zbierać brzmienie blaszki. Tak więc absolutnie nie mamy tu do czynienia z triggerem! Firma nagłowiła się nieco nad takim rozwiązaniem, by sprzęt pasował do przeciętnych statywów i pick-upy nie były zamontowane w jakimś upierdliwym miejscu. Rozwiązanie pomysłowe.
Nasze pick-upy podłączone są do AE Digital Cymbal Processor czyli małego mikserka z olbrzymim bankiem Gen16 - brzmień talerzy Zildjian. DCP ma pięć wejść czyli możemy podłączyć pod jeden DCP pięć talerzy. Każdy z kanałów ma w sobie 20 domyślnych brzmień, ale oprócz tego możemy je lekko podmiksować w postaci: perspektywy słuchacza lub bębniarza, głośności poszczególnych blach, reverbu, ale też regulacji głośności urządzeń zewnętrznych. Istnieje możliwość podłączenia do DCP naszego MP3 lub zestawu bębnów elektronicznych, a to wiąże się z ustawieniem poszczególnych poziomów głośności, na co właśnie zezwala DCP. Podłączenie słuchawek lub monitorów to sprawa oczywista. Wielu z Was zada pewnie pytanie, jaka jest możliwość podłączenia zewnętrznych instrumentów pod DCP. DCP nie ma pamięci jako takiej to po pierwsze, po drugie traciłoby to sens ponieważ… tak, to nie są triggery. Pamiętajmy o tym.
Gra
Talerz reaguje bardzo dobrze, dokładnie tak samo jak w przypadku tradycyjnych blach. Ride ma klasyczne odbicie charakteryzujące talerze cienkie. Hi-hat kontroluje się bez zarzutu z łatwą opcją "zaciągania" (uderzania w otwarty i natychmiastowemu zamknięciu). Dwójki wychodzą także bez zarzutu i perkusiści przyzwyczajeni do grania na tradycyjnych talerzach powinni być zadowoleni.
Podsumowanie
Gen16 pokazuje nową drogę. Talerze doskonale sprawdzają się do bardzo cichego grania akustycznego (blok) lub do każdego zestawu elektronicznego, na którym będziemy chcieli grać, poszukując naturalnych brzmień. Talerze są perfekcyjnym rozwiązaniem do pracy studyjnej.
Wykorzystanie takich blach gwarantuje brak przesłuchów z mikrofonów i nie ma możliwości, by nagle talerze przykrywały nam cały set. Tym bardziej, że na stół mikserski ląduje w odpowiedniej głośności wybrany przez nas rodzaj blachy.